صدور مجوز «اسکورت» برای پسر ابراهیم حاتمی‌کیا

به گزارش ردکارپت فیلم: شورای صدور پروانه ساخت سازمان سینمایی در جلسه اخیر با ساخت ۸ فیلمنامه موافقت کرد که یکی از آن‌ها «اسکورت‌» به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا است.

فیلم‌نامه‌های «تفریق» به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی، کارگردانی و نویسندگی مانی حقیقی، «افسانه اسی» به تهیه‌کنندگی علیرضا رئیسیان، کارگردانی امین قوامی و نویسندگی مشترک امین روئینی و محمد کریم‌پور، «فرار مغزها» به تهیه‌کنندگی سپهر سیفی، کارگردانی امیرحسین ترابی و نویسندگی مشترک امیرحسین ترابی و هما بذرافشان، «برزنگی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین قاسمی‌جامی و نویسندگی عباس چگینی، «می‌خواهم سالم زندگی کنم» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی فریدون جیرانی، «پسری با ابروهای ضخیم» به تهیه‌کنندگی محمد ابوالحسنی، کارگردانی و نویسندگی بهرام عظیمی و «مستوفی» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی سیاوش اسعدی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

«اسکورت» به تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی، کارگردانی و نویسندگی یوسف حاتمی‌کیا دیگر فیلمنامه‌ای است که مجوز گرفت. یوسف حاتمی‌کیا فرزند ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان سرشناس سینمای ایران چندی پیش مجوز کارگردانی گرفته بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند