«بی‌حسی موضعی» بیشترین تماشاگر را به سینما آورد

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم سینمایی «بی‌حسی موضعی» به نویسندگی و کارگردانی حسین مهکام در سه روز اول اکران خود بیشترین تعداد تماشاگر را طی دو ماه اخیر به سینما آورد و تا اندازه‌ای یخ گیشه سینماها را آب کرد.

این فیلم که از چهارشنبه گذشته روی پرده رفته، در طول سه روز اول اکران عمومی بیشترین تعداد سالن سینما، بلیت فروخته شده و سانس نمایش را به خود اختصاص داد.

«بی‌حسی موضعی» هم اکنون در بیش از ۵۰ سالن به نمایش گذاشته شده است. سینماداران از فروش سه روز اول اکران آن در شرایط حاضر ابراز رضایت کردند و تعدادی از سالن‌های نمایش‌دهنده، سانس‌هایی بیش از تعداد پیش‌بینی‌ شده را به اکران فیلم اختصاص دادند.

این فیلم که با سرمایه محمدصادق رنجکشان ساخته شده اولین تجربه تهیه‌کنندگیحبیب رضایی در سینما است که در «بی‌حسی موضعی» بازی هم می‌کند.

باران کوثری، پارسا پیروزفر، حسن معجونی و سهیل مستجابیان دیگر بازیگران این فیلم هستند.

در این فیلم جلال، نویسنده‌ای بی محصولی که از فشار ذهنی رد داده است، متوجه تغییری در زندگی خواهرش -ماری- به واسطه مردی به نام شاهرخ می‌شود. پس خانه پدری را ترک می‌کند. ما یک شب با او و دوست آهنگسازش بهمن و راننده تاکسی عجیبی به نام ناصر همراه می‌شویم. وجه مشترک این سه نفر این است که هر سه در وضعیت بی‌حسی به سر می‌برند. اما شب آبستن اتفاقاتی عجیب است برای این پنج نفر…

«بی‌حسی موضعی» امروز به مناسبت روز ملی سینما با بلیت نیم‌بها روی پرده می‌رود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند