اکران «کیارستمی و عصای گمشده» در گروه سینمایی «هنر و تجربه»

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده» به کارگردانی محمودرضا ثانی در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده» به کارگردانی محمودرضا ثانی و تهیه کنندگی بهروز نشان در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران می شود.

این فیلم حاصل تلاش کارگردان در به تصویر کشیدن حضور عباس کیارستمی در کلاس های درس فیلمسازی او در اسپانیا و کلمبیاست. این فیلم، روایت تازه ای از نوع نگاه کیارستمی به زندگی و سینماست که ثانی به مدت ۴ سال، در کارگاه های کیارستمی نوع نگاه یک مولف، دیدگاه و جهان بینی او را به تصویر کشیده است.

فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده» قرار است از سه شنبه ۲۴ شهریورماه در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران شود.

محمودرضا ثانی پیش از ساخت فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده»، کتاب «عباس کیارستمی و درس هایی از سینما» را تالیف کرده که این کتاب به زبان های مختلف ترجمه و در ایران و آمریکا چاپ و توزیع شده است.

کارگردان فیلم «کیارستمی و عصای گمشده» از شاگردان کیارستمی بوده و در این فیلم سعی کرده است اثری مستقل بر اساس رویکرد و نگاه کیارستمی به زندگی بسازد. به دلیل حساسیت ثانی در چگونگی نمایش استقلال نگاه کیارستمی، تدوین این فیلم تجربی ۹۰ دقیقه ای سه سال طول کشید و اکنون آماده اکران در سینما است.

آیین افتتاحیه فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده» روز سه شنبه ۲۲ شهریورماه ساعت ۱۸ در موزه سینمای ایران برپا می شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند