اکران چند فیلم خوب و پرفروش،لازمه احیای سینما در روزهای کرونایی

به گزارش ردکارپت فیلم: محمدرضا صابری دبیر انجمن سینماداران با انتقاد از فرآیند اطلاع‌رسانی درباره فعالیت سینماها در نبود فیلم‌های پرفروش، تأکید کرد مردم هنوز نمی‌دانند سینماهای کشور باز هستند!

محمدرضا صابری سخنگو و دبیر انجمن سینماداران کشور درباره آخرین وضعیت سینماهای کشور در دوران کرونا با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ فیلم پرمخاطبی روی پرده سینماها نیست که بتواند در جذب مخاطب موفق باشد، گفت: در حال حاضر تمام تلاش خود را می‌کنیم تا شرایط مناسبی برای سینماها فراهم کنیم، به همین دلیل جلساتی را با حضور سازمان سینمایی، انجمن سینماداران، پخش‌کنندگان و تهیه‌کنندگان برگزار کردیم تا بلکه راه‌حل مناسبی را برای رونق سینماها پیدا کنیم.

وی بیان کرد: در این جلسه به این نتیجه رسیدیم که اگر سازمان سینمایی می‌خواهد چراغ سینماها روشن بماند، باید شرایط مناسب برای اکران چند فیلم خوب را فراهم کند. با توجه به اینکه در دوران کرونا ۲ فیلم خوب اکران شد که متأسفانه به دلیل شرایط فروش خوبی نداشت، سازمان سینمایی باید برای اکران فیلم‌های جدید که می‌تواند پرفروش باشد، یک ضمانت در نظر بگیرد.

دبیر انجمن سینماداران تاکید کرد: تنها راهی که می‌توان سینماها را بار دیگر احیا کرد، اکران چند فیلم خوب و پرفروش است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلاتی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم این است که مردم نمی‌دانند سینماها باز هستند و هیچ اطلاع رسانی دقیقی نیز در این زمینه صورت نمی‌گیرد.

صابری توضیح داد: فیلم‌هایی که در حال حاضر روی پرده سینماها هستند در شرایط عادی نیز فروش خوبی نداشتند.

سخنگوی انجمن سینماداران تاکید کرد: اگر چند فیلم خوب با گارانتی سازمان سینمایی اکران شود می‌توانیم تولید، توزیع و اکران را زنده نگهداریم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به آماده بودن چندین سالن و پردیس سینمایی برای بهره‌برداری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر یکی از مدرن‌ترین سالن‌های خاورمیانه و یکی از بزرگترین پردیس‌های سینمایی کشور در بازار دوم نازی‌آباد آماده بهره‌برداری است اما فیلمی نیست که بخواهیم آن را افتتاح کنیم!

صابری در پایان گفت: تاکید می‌کنم که سینماها تمام پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت می‌کنند که تبدیل به یک جای امن برای مخاطبان شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند