بازیگر

«اتابک نادری» رو به بهبودی است

به گزارش ردکارپت فیلم: اتابک نادری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که به دلیل شدت گرفتن بیماری کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده بود، بعد از پشت سرگذاشتن ۴۸ ساعت ابتدایی مراحل درمان، رو به بهبودی است، هر چند ملزم به رعایت توصیه‌های پزشک معالجش است.

روز گذشته چهارشنبه (۲۳ مهر ماه ۱۳۹۹) خبر رسید، اتابک نادری بازیگر شناخته‌شده عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون، مدیر پیشین هماهنگی امور استان‌های اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که از اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ به‌ عنوان مسئول بررسی میزان خسارت‌های هنرمندان تئاتر به واسطه تعطیلی فعالیت‌هایشان در سایه شیوع کرونا از سوی قادر آشنا مدیرکل اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شده بود به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده است.

وضعیت «اتابک نادری» پس از ابتلا به کرونا

نادری ابتدا خود این خبر را از طریق صفحه اینستاگرام در قالب ویدیویی کوتاه اعلام کرد و گفت، بعد از گذشت چند روز از درگیری با ویروس کرونا به دلیل هجوم این ویروس به دستگاه تنفسی و درگیر کردن ریه‌اش، طبق توصیه پزشک ناگزیر به بستری شدن در بیمارستان شده است.

صبح امروز (پنجشنبه، ۲۴ مهر) در پیگیری‌ها با پزشک معالج او بر این مساله تاکید داشت که به سبب توصیه‌های پزشکی به او گفته شده از مصاحبه و صحبت تا بهبود شرایط تنقسی پرهیز کند. وی طی گفت‌وگویی مکتوب از طریق فضای مجازی گفت: خوشبختانه طی دو، سه روزی که در بیمارستان بستری بودم و مراحل درمان را آغاز کردم، طبق گفته پزشک معالج آرام آرام در مسیر بهبود قرار گرفته‌ام.

وی یادآور شد: بعد از پشت سر گذاشتن مراحل درمان جهت طی کردن دوره نقاهت و رسیدن به سلامت کامل از بیمارستان مرخص خواهم شد و باقی مراحل را در منزل سپری خواهم کرد.

رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی رسالتی ملی است

نادری با اشاره به آنکه از مردم شریف ایران می‌خواهم توصیه‌های پزشکی و شیوه‌نامه‌های تاکید شده بر آن را برای صحت و سلامت خود و تمامی اعضای جامعه به‌عنوان رسالتی ملی مدنظر قرار داشته و رعایت کنند و تصریح کرد: همچنین امیدوارم در این ایام که روزهای پایانی ماه صفر را پشت سر می‌گذاریم مردم برای تمام افرادی که به سبب درگیری با این ویروس در بیمارستان‌ها بستری هستند و از همه مهم‌تر برای کادر سلامت و درمان که صادقانه و عاشقانه در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند دعا کنند.

پیگیری‌ها تا بهبود اتابک نادری ادامه دارد

همچنین محسن حسن‌زاده مدیر روابط‌عمومی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به آنکه خوشبختانه اتابک نادری بعد از گذشت روزهای ابتدایی آغاز مراحل درمان در مسیر بهبود قرار گرفته یادآور شد: امیدواریم که ازاین‌پس شاهد شیب نزولی شیوع این ویروس باشیم و همچنین کمتر شاهد بازتاب خبر بستری شدن ملت شریف ایران باشیم.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: قادر آشنا مدیرکل اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تعامل با مسئولان بیمارستان مسیح دانشوری، پزشک معالج و اتابک نادری به شکل مستمر روند درمان این هنرمند عرصه تئاتر را رصد می‌کند و تمام اقدامات برای بهبودی او و بازگشت به جمع خانواده خود و خانواده شریف تئاتر را در دستور کار قرار داده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند