فروش

فروش ژاکت تام کروز در یک حراجی

به گزارش ردکارپت فیلم: در یک حراجی، ۹۰۰ مورد از وسایل ماندگار در فیلم‌ها و سریال‌های هالیوود به فروش می‌رسد.

بیش از ۹۰۰ وسیله ماندگار از فیلم‌های سینمایی و آثار تلویزیونی معروف به ارزش ۵.۶ میلیون دلار در تاریخ ۱ و ۲ دسامبر در حراجی «پراپ استور» به فروش می‌رسد.

وسایلی که در این حراجی است، شمشیر نوری اوبی‌وان کنوبی که توسط اوان مک گرگور در فیلم سینمایی «جنگ ستارگان:انتقام سیث» استفاده شده است را شامل می‌شود. برآورد شده که این شمشیر بین ۱۰۳ تا ۱۵۵ هزار دلار به فروش برسد. ژاکت تام کروز در فیلم تاپ گان که ۱۵ الی ۲۱ هزار دلار ارزش گذاری شده و کفش‌های جولیا رابرتس در فیلم «زن زیبا» به ارزش ۱۳ الی ۱۹ هزار دلار، دیگر وسایل این حراجی خواهند بود.

لباس تمرینی دنیل کریگ در نقش جیمزباند در فیلم «اسکای فال» (۱۹ الی ۲۶ هزار دلار)، لباس مبارزه جنیفر لارنس در فیلم «بازی‌های گرسنگی» (۱۰ الی ۱۳ هزار دلار) و لباس کیانو ریوز در فیلم سینمایی «ماتریکس» (۵۲ الی ۷۸ هزار دلار) نیز در این حراجی به فروش خواهند رسید.

این دوره از حراجی هفتمین دوره متوالی برای لباس‌ها و تجهیزات استفاده شده در فیلم هاست. پیشنهادات برای این حراجی میتواند به وسیله تلفن همراه و از سراسر جهان باشد.

این حراجی که از سال ۱۹۹۸ آغاز به کار کرده است، توسط استیفان لی و به خاطر علاقه اش به سینما تاسیس شده که او را به جمع آوری وسایل و لباس‌هایی که در فیلم‌های مورد علاقه اش استفاده شده بود هدایت کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند