طهماسب

چالش«ایرج طهماسب» برای بازیگری!/ فیلم

به گزارش ردکارپت فیلم: ایرج طهماسب، مجری و بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان از کودکان و نوجوانان برای شرکت در یک مسابقه بازیگری دعوت کرد.

سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شامگاه روز یکشنبه به صورت مجازی با شعار هر خانه یک سینما و هر کودک یک داور در اصفهان آغاز شد.

سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان براساس توافق‌نامه سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از ۲۷ مهر تا دوم آبان مصادف با ۱۸ اکتبر تا ۲۳ اکتبر میلادی در قالب رقابتی در ۲ بخش “مسابقه سینمای ایران ” و “مسابقه سینمای بین‌الملل” برگزاری می‌شود.

اما همزمان با برگزاری سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، ایرج طهماسب مجری و یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار ویدئویی از کودکان و نوجوانان و والدین‌شان دعوت کرد تا با ارسال یک فیلم از بازیگری خود یا فرزندان خود در چالش بازیگری با نام #مننقشاول شرکت کنند. طهماسب در این ویدئو از آن‌ها درخواست کرد تا یک سکانس از فیلم‌های کودکان و نوجوانان را بازی کنند، با تلفن همراه فیلم بگیرند، به چالش #مننقشاول ارسال کنند، قضاوت شوند و برنده شوند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند