فیلیمو

بی احترامی به «عطر داغ» در قرارداد اکران فیلیمو

به گزارش ردکارپت فیلم: علی ابراهیمی گفت: اقدامات لازم برای اکران آنلاین «عطر داغ» انجام شداما قرارداد فیلیمو برای همکاری، به قرارداد ترکمنچای شبیه بود.

علی ابراهیمی کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: در حال نگارش فیلمنامه‌ای با نام موقت «یک قاتل، یک کاراگاه» هستم که اگر شرایط فراهم شود، اواخر امسال یا اوایل سال آینده پیش تولید را آغاز خواهیم کرد.

این کارگردان با اشاره به موضوع جدیدترین فیلمش، بیان کرد: این اثر، درامی اجتماعی جنایی است و قصه‌ای جذاب و پرکشش دارد. ژانری که در سال‌های اخیر کمتر به آن پرداخته شده و اگر به خوبی ساخته شود مخاطب حداکثری جذب خواهد کرد.

وی با بیان دیگر جزئیات این اثر، افزود: این فیلم پربازیگر است و همه آنها از چهره‌های مطرح سینما هستند. در کنار این چهره ها، طی یک فراخوان، دو بازیگر جوان و با استعداد نیز جذب خواهیم کرد. لوکیشن‌ها شمال است و هدفما برای اولین نمایش، اکران در جشنواره فیلم فجر سال آینده خواهد بود.

ابراهیمی درباره چرایی عدم اکران آنلاین «عطر داغ» عنوان کرد: ما اقدامات لازم را برای اکران آنلاین این فیلم انجام دادیم، اما از طرف «فیلیمو» قراردادی برای ما ارسال شد که بیشتر به قرارداد ترکمنچای نزدیک بود تا یک قرارداد همکاری؛ به این دلیل من و سرمایه گذاران فیلم تصمیم گرفتیم آن را امضا نکنیم و منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت چه اتفاقی می‌افتد. چون واقعا امضا کردن آن قرارداد با آن محتوا، بی احترامی به فیلم وضرر مطلق بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند