بدهی ها

قولی برای پرداخت بدهی ها به دفاتر پخش فیلم

به گزارش ردکارپت فیلم: روابط عمومی موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری در پاسخی کوتاه به گلایه برخی صاحبان فیلم ها درخصوص بدهی سینماداران به دفاتر پخش وعده داد که وام وزارت ارشاد پرداخت شود،بدهی ها نیز پرداخت خواهد شد.

در این متن که در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است: “همانگونه که بر همگان واضح است بحران پیش‌بینی نشده «کرونا» از ۹ ماه پیش سینماها را به تعطیلی کشاند و خسارات جبران ناپذیر بسیاری به حوزه فرهنگ و هنر وارد کرد.

این بحران محدود به ایران و صنعت سینما نبوده و اقتصاد دنیا و زنجیره سینمایی جهان را با چالش روبرو کرده است. در این میان سینمای اکثر کشورها با حمایت‌ مالی دولت‌های خود سرپا هستند. در ایران نیز گرچه ابداً حجم حمایت‌ها به میزان خسارات نبوده است، اما سرانجام با تلاش سینماداران و متولیان سینمایی اعطای وام جهت تسویه بدهی دفاتر پخش به تصویب رسید. هم‌اکنون تمامی مراحل قانونی و اداری دریافت وام از سوی موسسه «بهمن سبز» انجام گرفته و امیدواریم به زودی با همکاری و مساعدت اسرع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت گردد. ان شاءالله همگان با درک وضعیت حاکم بر سینمای ایران، برای احیای دوباره سینما تلاش کنیم.»

به گزارش ایسنا، طی چند وقت اخیر دفاتر پخش فیلم گلایه های خود را نسبت به عدم پرداخت طلب هایشان از سینماداران برای فروش فیلم هایشان در بیانیه های مختلف مطرح کردند و در مقطعی اعلام کردند که قصد دارند در این زمینه به قوه قضاییه شکایت کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند