نمایش

«انگاشته» در یک قدمی شبکه نمایش خانگی

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم سینمایی «انگاشته»، جدیدترین ساخته «کریستوفر نولان»، ماه آینده در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

استودیو فیلمسازی برادران وارنر اعلام کرد فیلم سینمایی انگاشته ، آخرین ساخته کریستوفر نولان فیلمساز مطرح هالیوودی، از ۱۵ دسامبر (۲۵ آذر ۹۹) به صورت دیجیتال با کیفیت بلوری، دی‌وی‌دی و ۴k در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

انگاشته تنها فیلم بزرگ هالیوودی بود که در دوره شیوع کرونا با هدف ارزیابی وضعیت سینماها، روی پرده رفت. این فیلم در گیشه جهانی ۳۵۰ میلیون دلار فروش کرد اما در تشویق مردم آمریکا به حضور در سالن‌های کرونازده سینما اقبال چندانی نداشت.

با توجه به مقررات پذیرش محدود تماشاچی و تعطیلی سینماها در برخی از ایالت‌ها از جمله بازارهای سینمایی بزرگی چون نیویورک و لس‌آنجلس، انگاشته تاکنون در گیشه آمریکا و کانادا تنها ۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروش کرده است. این فیلم هفته گذشته در نهمین هفته از اکران خود در آمریکا، در یک هزار و ۶۰۱ سانس تنها ۸۸۵ هزار دلار فروش کرد.

نولان معتقد است میزان فروش فیلم جدیدش در شرایط کرونایی آنقدرها هم بد نیست. این در حالی است که به دنبال نمایش نه چندان موفق انگاشته در گیشه داخلی و به راه افتادن سونامی کرونا در آمریکا و اروپا، کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی فیلم‌های پرهزینه و موردانتظار خود را از فهرست اکران در سال ۲۰۲۰ خارج کردند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند