قتل

نیکول کیدمن در یک ماجرای قتل

به گزارش ردکارپت فیلم: کیدمن درباره ایفای نقش همسر هیو گرانت در سریال جدید شبکه اچ‌بی‌او می‌گوید که با او به شدت احساس راحتی می‌کند. آنها در این فیلم در ماجرای یک قتل رازآلود گرفتار می‌شوند.

نیکول کیدمن و هیو گرانت برای اولین بار در کنار هم در سریال The Undoing حاضر شده اند که پخش آن به تازگی از شبکه HBO آغاز شده است. این سریال داستان گریس و جاناتان فریزر با بازی کیدمن و گرانت را روایت می کند، زن و شوهری که در یک ماجرای یک قتل رازآلود در منهتن گرفتار می‌شوند. علاوه بر گرانت و کیدمن، این مینی سریال نوآه جوپ (بازیگر فیلم A Quiet Place) در نقش پسر نوجوان شخصیت های اصلی و همچنین دونالد ساثرلند را در نقش فرانکلین راینهارت، پدر شخصیت گریس در خود دارد.

ادگار رامیرز نیز در سریال The Undoing نقش کارآگاهی به نام جو مندوزا بازی کرده و نوما دومزونی نیز ایفاگر نقش وکیل مدافعی به نام هیلی فیتزجرالد را بر عهده دارد. فیلمبرداری این سریال سال گذشته انجام شده و قرار بود در ماه می منتشر شود اما پخش آن به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر همراه شد. در تریلر سریال The Undoing می توان زوج فریزرها را زوجی شاد و ثروتمند دید که ناگهان در نتیجه یک تراژدی، دنیا برایشان زیر و رو می شود و رفته رفته مشخص می شود که پای یک شخص یا چیز شیطانی در میان است. در انتهای این تریلر، کیدمن می گوید: “افراد دیوانه کارهای دیوانه واری انجام می دهند” و دومزونی نیز می گوید: “و فکر می کنند چون ثروتمند هستند می توانند قسر در بروند”.

کیدمن ۵۳ ساله هفته گذشته در مصاحبه با همبازی اش در این سریال گفته بود که او و گرانت به خوبی توانسته اند جلوی دوربین ظاهر شوند زیرا آن ها از دوران جوانی یکدیگر را خوب می شناخته اند. کیدمن در این باره چنین گفته است: “با او به شدت احساس راحتی می کنم و بخشی از چیزی که باعث شده این رابطه خوب به نظر برسد این است که زوج داستان باید بسیار راحت و شاد باشند” گرانت نیز با تایید صحبت های همبازی خود در سریال می گوید: “هدف همین بود. ما مجبور بودیم در همان اپیزود اول همه این چیزها را نشان دهیم پیش از اینکه همه چیز برای این زوج دوست داشتنی به یکباره تغییر کند”.

نیکول کیدمن و هیو گرانت برای اولین بار در کنار هم در سریال The Undoing حاضر شده اند که پخش آن به تازگی از شبکه HBO آغاز شده است.

هیو گرانت در مصاحبه ای دیگر در مورد قدرت بازیگری کیدمن در ارتباط برقرار کردن بین دو شخصیت سریال The Undoing گفت. کیدمن نیز با تایید صحبت های گرانت افزود: “زیرا به وضوح یک چیز بسیار آرامش بخش وجود داشت. من استرالیایی و تو بریتانیایی هستی. ما آن حس شوخ طبعی مشابه را داشتیم. شیمی خیلی خوبی است”.

نیکول کیدمن و هیو گرانت برای اولین بار در کنار هم در سریال The Undoing حاضر شده اند که پخش آن به تازگی از شبکه HBO آغاز شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند