اکران

نمایش«سرزمین رویایی» در آخرین روز‌های سال ۲۰۲۰

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم سینمایی «سرزمین رویایی» به کارگردانی «مایلز جوریس پیرافیته» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را سیزدهم ماه نوامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد.

این فیلم در ژانر درام و هیجانی ساخته شده و تهیه کنندگی آن را «مارگو رابی» بازیگر معروف سینمای هالیوود بر عهده دارد، نویسندگی فیلمنامه این اثر سینمایی را نیکلاس زوارت انجام داده است.

مارگو رابی، تراویس فیمل، گرت هدلند، کری کندن، فین کول بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «سرزمین رویایی» به ایفای نقش پرداخته اند. لولا کریک در نقش راوی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

این فیلم نخستین بار ۲۸ آوریل ۲۰۱۹ در جشنواره فیلم ترایبکا اکران شد و حالا می خواهد با وجود شرایط فعلی بیماری کرونا شانس خود برای اکران را امتحان کند.

مارگو رابی بازیگر و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون اهل استرالیا است. او در فیلم‌هایی نظیر دربارهٔ زمان، گرگ وال استریت، تمرکز، افسانه تارزان، من تونیا هستم، روزی روزگاری در هالیوود، و شخصیت هارلی کوئین در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی شامل جوخه انتحار و پرندگان شکاری ایفای نقش کرده‌است.

او تاکنون نامزد دو جایزه اسکار و پنج جایزه بفتا شده‌است. مارگو رابی در سال ۲۰۱۶ با تام آکرلی ازدواج کرد. در سال ۲۰۱۷، مجلهٔ تایم وی را جزوه یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار در جهان معرفی کرد، و در سال ۲۰۱۹، او در بین فهرست پردرآمدترین بازیگران زن جهان قرار گرفت. مارگو رابی تاکنون موفق به کسب جایزه اسکار نشده‌است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند