حضور

«آرزوی زیبا» در جشنواره‌های بین‌المللی

به گزارش ردکارپت فیلم: کارگردان فیلم سینمایی «آرزوی زیبا» بیان کرد این فیلم برای حضور در جشنواره‌های بین‌المللی آماده می‌شود.

علی قوی تن کارگردان سینما درباره فیلم سینمایی «آرزوی زیبا» گفت: اولین نمایش «آرزوی زیبا» در سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بود. در واقع برای اینکه بتوانیم این پروژه را برای جشنواره آماده کنیم، برخی از بخش‌های این فیلم را با عجله آماده کردیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر بخش‌های باقی مانده رو به پایان است و فیلم به زودی آماده نمایش می‌شود، همچنین زیرنویسی انگلیسی «آرزوی زیبا» در حال انجام است. البته این را باید بگویم که کارهای باقی مانده نزدیک به ۲ ماه زمان می‌برد.

این کارگردان سینما تاکید کرد: در نظر داریم تا این پروژه را برای حضور در جشنواره‌های خارجی آماده کنیم.

وی توضیح دارد: در نظر دارم طی ۲ سال آینده فیلم را به جشنواره‌های خارجی ارائه دهم و بعد از آن اگر شرایط مناسب بود فیلم را برای اکران عمومی آماده می‌کنیم. متاسفانه در حال حاضر سینماها در حال ورشکستگی هستند و نمایش فیلم در سینما برای تهیه‌کنندگان یک ریسک است.

قوی‌تن درباره کارهای بعدی خود نیز گفت: چند طرح برای تولید در دست دارم که باید بدانم کدام یک از این طرح‌ها با شرایط امروزی هم‌خوانی دارد که برای تولید روی آن کار کنم.

در خلاصه داستان «آرزوی زیبا» آمده است: چند کودک و نوجوان برای برآورده شدن آرزوی یک دختر تصمیم به انجام کاری می‌گیرند.

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به هدا مقدم‌منش، امیرمحمد رحمانی، متین نظری، محمدحسین حلاج‌مفرد، یوسف احمدی، هادی هاشمی، شکیبا حلاج‌مفرد، ترنم هاشمی‌مقدم، کیانا ریاضیان، علی منوری، سجاد شتوی، محمد اختری، عرفان زرگرزاده، محمد عباس‌زاده و علی مقدم‌منش اشاره کرد.

دیگر عوامل فیلم سینمایی «آرزوی زیبا» عبارتند از مجری طرح: حامد قوی‌تن، امور تولید: یوسف احمدی، مسلم اختری، طراح صدا و صداگذاری: بهروز شهامت، دستیار صدابرداری: هادی هاشمی، عکاس صحنه: الهام خراسانی، مدیر فیلمبرداری: شهاب نوروزیان، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: علی قوی‌تن.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند