رقص

علیرضا امینی «رقص دلفین‌ها» را می سازد

به گزارش ردکارپت فیلم: علیرضا امینی فیلمی اجتماعی با عنوان «رقص دلفین‌ها» را برای حضور در جشنواره سی و ششم فجر آماده می کند.

وی در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: همزمان با تقاضای پروانه ساخت در این هفته، پیش تولید اثری با نام «رقص دلفین‌ها» را آغاز خواهیم کرد. وی افزود: لوکیشن‌های این فیلم اجتماعی به صورت جاده‌ای از تهران تا جنوب کشور ادامه خواهد داشت و نویسندگی و کارگردانی آن بر عهده خودم است.

بهاره افشاری نخستین بازیگری است که حضورش در فیلم قطعی شده و قرار است ایفاگر نقشی متفاوت در «رقص دلفین ها» باشد.

سایر بازیگران فیلم طی روزهای آینده معرفی می شوند تا با آغاز فیلمبرداری، اولین نمایش «رقص دلفین ها» در جشنواره فیلم فجر باشد.

این فیلم طی روزهای گذشته در جزیره ناز قشم کلید خورده و نسیم ادبی دیگر بازیگر این پروژه است و طراحی لباس آن برعهده مهناز غنی و طراحی گریم آن برعهده امید گل‌زاده است.

امینی درباره حضور این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: در ابتدا کیفیت اثر برای ما مهم است و پس از آن جهت حضور در جشنواره فیلم فجر تلاش خواهیم کرد.

این کارگردان در خصوص دیگر عوامل «رقص دلفین‌ها» اظهار داشت: لیست عوامل و بازیگران را متعاقباً در خبرهای بعدی اعلام خواهیم کرد.

امینی درباره زمان اکران «من دیوانه نیستم» (آکاردئون) خاطرنشان کرد: این فیلم آماده نمایش است و تصمیمات لازم جهت اکران را آقای شایسته به عنوان تهیه‌کننده خواهند گرفت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند