شهاب

پوران درخشنده از آخرین مراحل ساخت «هیس پسرها گریه نمی کنند» می گوید

به گزارش ردکارپت فیلم: پوران درخشنده کارگردان فیلم «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» گفت: انتخاب اول من برای نقش اول فیلمم از ابتدا شهاب حسینی بود و ای کاش او می توانست در فیلمم بازی کند اما این اتفاق ممکن نشد.

پوران درخشنده پیرامون آخرین مراحل ساخت فیلم سینمایی «هیس پسرها گریه نمی کنند» گفت:

پیش تولید این فیلم سینمایی بسیار آرام ادامه دارد اما هنوز با رسیدن به فیلمبرداری فاصله داریم.

برای انتخاب بازیگران جوان فراخوانی را منتشر کردیم و خوشبختانه تاکنون انتخاب این بازیگران به اتمام رسیده است اما همچنان برای انتخاب بازیگران اصلی به نتیجه قطعی نرسیده ایم.

در حال حاضر مذاکرات اولیه برای نقش های اصلی ادامه دارد اما فعلا به تصمیم نهایی نرسیده ایم. انتخاب اول من برای نقش اول فیلمم از ابتدا «شهاب حسینی» بود و ای کاش او می توانست در فیلمم بازی کند اما به واسطه مشغله زیاد این اتفاق ممکن نشد.

به همین دلیل همچنان برای این نقش بین بازیگران در حال انتخاب هستم، این نقش مهمترین کاراکتر فیلمنامه بوده و نقش بسیار سختی است به همین دلیل هر بازیگری نمی تواند آن را ایفا کند.

بازیگری که در فیلم تازه ام نقش اصلی را بازی کند باید بتواند از پس حساسیت بالای نقش و پیچیدگی های آن برآید. شاید وسواس بالای من برای این انتخاب هم همین سختی باشد.

همه چی به شرایط کرونا بستگی دارد. من نمی‌خواهم با شروع پروژه سلامتی حتی یک فرد به خطر بیفتد. به همین دلیل منتظرم تا شرایط کمی آرامتر شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند