پخش

برگزاری مراسم «اسکار ۲۰۲۱» به صورت حضوری

به گزارش ردکارپت فیلم: یکی از مقامات داخلی آکادمی اسکار گفته است مراسم اسکار به‌صورت حضوری از تلویزیون پخش می‌شود.

در حالی که آکادمی اسکار زمان برگزاری مراسم ۲۰۲۱ را دو ماه به تعویق انداخته و آن را ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ برگزار می‌کند، منابع داخلی گفته‌اند با عقب انداختن مراسم آکادمی امیدوار بوده تا سینماها تا آن زمان و در بهار دوباره باز شوند و فیلم‌های بیشتری بتوانند در رقابت سالانه شرکت کنند.

اما اگر سینماها بسته بمانند با عقب انداختن اسکار تا بهار، سازمان‌دهندگان این مراسم می‌خواهند مطمئن شوند که بتوانند این رویداد را مانند همیشه به صورت زنده برگزار کنند.

این سوال همچنان باقی خواهد بود که چند نفر می‌توانند در فضای داخلی سالن دالبی تیاتر لس‌آنجلس که از ظرفیت ۳۴۰۰ صندلی برخوردار است، حضور یابند.

گفته شده آکادمی اخیراً برای دیدن همه ظرفیت‌های ممکن بازدیدی از فضای داخلی این سالن انجام داده است.

هنوز معلوم نیست که برای این مراسم چه پروتکل‌های بهداشتی تعیین می‌شود و نماینده دالبی تیاتر نیز از هر نوع اظهار نظری در این باره خودداری کرد.

این در حالی است که اسکار تاریخ‌های دریافت فیلم‌ها را تغییر داد تا بتواند فیلم‌های بیشتری را در رقابت امسال داشته باشد.

مراسم امی که سپتامبر برگزار شد به صورت رویدادی ترکیبی با حضور شماری از افراد به میزبانی جیمی کیمل برگزار شد که بیشتر نامزدها در حال تماشای برنامه از خانه با استفاده از برنامه زوم بودند.

حالا هنوز روشن نیست که چند نفر از نامزدها می‌توانند یا موافقت می‌کنند که به صورت حضوری در مراسم شرکت کنند. در بخش رقابتی بازیگرها نیز بیشتر بازیگران این فصل بازیگران پا به سن گذاشته هستند که آنتونی هاپکینز ۸۲ ساله، الن برنستاین ۸۸ ساله، سوفیا لورن ۸۶ ساله، مریل استریپ ۷۱ ساله، دیوید استراترن ۷۲ ساله و یویونگ یون ۷۳ ساله از جمله آنها هستند.

در عین حال ۴ برنامه تلویزیونی جلوتر از اسکار برگزار می‌شود که شامل گلدن گلوب در ۲۸ فوریه، منتخب منتقدان ۷ مارس، انجمن بازیگران ۱۴ مارس و بفتا ۱۱ آوریل می‌شود.

گلدن گلوب پیش‌تر اعلام کرده این مراسم به صورت زنده به میزبانی تینا فی و امی پولر برگزار می‌شود. توضیح بیشتری نیز در این باره داده نشده است.

جوایز بازیگران که دربرگیرنده بیش از ۱۶۵ هزار عضو است در سالن شرین در لس‌آنجلس برگزار می‌شود که از ظرفیت ۶۳۰۰ نفری برخوردار است و احتمال برگزاری مراسم به صورت مجازی را منتفی ندانسته است.

مراسم جوایز منتخب منتقدان که به طور سنتی یکی از اولین برنامه‌های اهدای جوایز است انتخاب‌های متفاوتی دارد و مدیرعامل آن گفته است می‌دانیم که این برنامه حتماً برگزار می‌شود. تای دیگز نیز مجری آن خواهد بود و می‌تواند احتمالات مختلفی داشته باشد: یا مثل امی برگزار شود، یا مثل جوایز سال پیش یا به صورت ترکیبی. سال پیش این مراسم با حضور ۲ هزار مهمان برگزار شده بود.

تاکنون بیش از ۱۳ میلیون مورد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا تایید شده که از این میان ۲۶۹ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند. افزایش ابتلا به کرونا موجب شد تا در سه هفته اخیر دستور «ماندن در خانه سالم‌تر است» برای لس‌آنجلس داده شود. این سه هفته تا ۲۰ دسامبر ادامه دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند