نویسنده

اتهامات کوین اسپیسی و تاثیر آن بر روی فیلم “زیبایی آمریکایی”

به گزارش ردکارپت فیلم: آلن بال نویسنده فیلم اظهار تردید می‌کند که درام «زیبای آمریکایی» که در سال ۱۹۹۹ برنده‌ی اسکار شد، امروزمی‌توانست ساخته شود.

آلن بال نویسنده فیلم “زیبایی آمریکایی” اظهار تردید می‌کند که درام «زیبای آمریکایی»… او که در سال ۱۹۹۹ برنده‌ی اسکار شد امروزمی‌توانست ساخته شود. داستان فیلم در مورد یک پدر خانواده‌ای ساکن در حواشی شهر است که با یک دختر ۱۷ ساله رابطه برقرار می‌کند. اینکه «کوین اسپیسی» متهم به چندین مورد آزار جنسی نقش پدر خانواده را بازی می‌کند، در سال‌های اخیر بعضی از هواداران را از فیلم دل‌زده کرده. بال به‌تازگی در مصاحبه با «ایندیپندنت» برای معرفی فیلم جدیدش «عمو فرانک»… نگاهی گذرا انداخته به شأن فعلی فیلم «زیبای آمریکایی».

بال در مورد فیلم می‌گوید: «به دلیل آنچه که برای کوین اتفاق افتاد و اثری که روی فیلم باقی گذاشت به‌شدت احساس غم‌انگیزی دارم. به‌ویژه وقتی که شخصیتش در فیلم کسی است که خاطرخواه یک دختر ۱۷ ساله است. نمی‌دانم امروز آن فیلم می‌توانست ساخته شود یا نه.»

«زیبای آمریکایی» به نویسندگی بال و کارگردانی «سم مندز» اولین بار در جشنواره‌ی فیلم تورنتو اکران شد. این فیلم بیش از ۳۵۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت، در حالی که با بودجه‌ی ۱۵ میلیون دلاری تولید شده بود. در مراسم اهدای جوایز آکادمی سال ۲۰۰۰، «زیبای آمریکایی» نامزد هشت جایزه‌ی اسکار بود و در بخش‌های بهترین کارگردانی، بهترین فلیمنامه‌ی اریجینال، بهترین بازیگر بازیگر مرد برای اسپیسی، بهترین فیلمبرداری و بهترین فیلم سال برنده‌ی جایزه شد.

«تورا برچ» بازیگر «زیبای آمریکایی» سال ۲۰۱۹ در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» به مخاطبین یادآور شده بود که یک گروه کامل این فیلم را خلق کرده‌اند و رفتارهای اسپیسی به تنهایی نباید میراث فیلم را لکه‌دار کند: «نمی‌توان چنین حسی نداشت که «عالی شد، حالا فیلم لکه‌دار شده.» اما نه – این لکه نباید روی فیلم باشد. خطا از چه کسی سر زده؟ کوین. هیچ ربطی به «زیبای آمریکایی» ندارد.»

فیلم «عمو فرانک» بال از طریق آمازون پرایم منتشر شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند