خانه امن

چالش‌های بازی در «خانه امن» از دیدگاه قربان نجفی

به گزارش ردکارپت فیلم: قربان نجفی بازیگر سینما و تلویزیون ،درباره سریال خانه امن و ایفای نقش ابوعامر داعشی گفت.

قربان نجفی بازیگر سینما و تلویزیون، درباره سریال «خانه امن» گفت: زمانی که نقش «ابوعامر» به من پیشنهاد شد، موضوع را بررسی کردم و اصرار داشتم کار شعاری نباشد. جدیت نقش برایم خیلی اهمیت داشت.

وی درباره حضور در فیلم و سریال امنیتی ادامه داد: همه جای دنیا کار سیاسی و امنیتی ساخته می‌شود؛ این سبک هم ژانری در فیلم است. برای من به عنوان بازیگر ایفای نقش در سبک های مختلف، تفاوتی نمی‌کند. حتی به دلیل ماجراهای که در داستان‌های امنیتی اتفاق می‌افتد، بازیگری در چنین فیلم‌هایی جذاب است. قصه می‌تواند کشش و تعلیق بیشتری داشته باشد. این موضوعات نه فقط برای مخاطب بلکه برای بازیگر نیز پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند او را درگیر کند. البته اگر داستان، از رویدادی در تاریخِ نزدیک به صورت وارونه روایت کند، چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

بازیگر سریال ستایش اظهار کرد: «ابوعامر» کاراکتری بود که ظرفیت لازم برای کار و خلاقیت ایجاد می‌کرد. چالش اصلی من این بود که نقش ابوعامر از یک شخصیت واقعی گرته برداری شده بود. کاراکتری که نقشش را بازی می‌کردم، از نظر هیکل و روحیات با من تفاوتِ فراوانی داشت؛ بنابراین مجبور بودم از زوایای مختلف به آن نزدیک شوم. البته در نتیجه کاراکتری شکل گرفت که شاید می توانست در داستان حضور بیشتری داشته باشد.

نجفی بیان کرد:تا به الان «خانه امن» توانسته مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. نظرات مختلفی از مردم دریافت کردم. خیلی برایم جالب است که برخورد مردم با یک نقش منفی، مثبت بوده.

بازیگر سریال «ستایش» درباره دیگر فعالیت‌های خود عنوان کرد: چندوقتی است که مشغول بازی در سریال «خاتون» اثر خانم پاکروان هستم؛ چند جلسه از فیلمبرداری این سریال باقی مانده است. البته برای بازی در سریال جدیدی قرارداد بستم. علاوه بر این پیشنهاد دیگری به دستم رسیده است که در حال بررسی آن هستم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند