برادران وارنر

انتقاد کریستوفر نولان از تصمیمی عجیب

به گزارش ردکارپت فیلم: کریستوفر نولان کارگردان سینما، از کمپانی برادران وارنر به دلیل نمایش همزمان فیلم‌هایش در سینماها و سرویس‌های نمایش آنلاین انتقاد کرد.

کریستوفر نولان که فیلم هیجان‌انگیزش تابستان امسال توسط کمپانی برادران وارنر منتشر شد، از تصمیم این استودیو برای انتشار همزمان تمامی فیلم‌های خود در سال ۲۰۲۱ در سرویس پخش HBO Max و سینماها عمیقاً ابراز نارضایتی کرده است.

نولان در یک برنامه تلویزیونی در زمینه سرگرمی گفت: این موضوع جنجال‌های زیادی را به وجود آورد؛ چرا که آن‌ها به هیچکس از قبل اعلام نکردند چه تصمیمی دارند.

او در ادامه صحبت هایش گفت: آن‌ها برترین فیلمسازهای جهان را گرد هم آوردند و بزرگترین بازیگران جهان را نیز در اختیار داشته اند و در برخی موارد سال‌ها روی این پروژه‌ها کار کرده اند تا یک تجربه سینمایی داشته باشند؛ حالا از آن‌ها برای پیشرفت این سرویس استریم نوپا استفاده می‌شود. نولان شبکه HBO Max را بدترین سرویس استریم دانست و گفت تصمیم برادران وارنر هیچ منطق اقتصادی ندارد.

در یک تصمیم بی سابقه در هفته گذشته، کمپانی برادران وارنر گفت که همه فیلم‌های خود در سال ۲۰۲۱ از جمله فیلم‌های مهمی مثل «جوخه انتحار»، «گودزیلا در برابر کونگ» و «تل ماسه» را به مدت یک ماه در سرویس نمایش HBO Max در دسترس قرار خواهد داد. شبکه HBO Max با شرکت‌های دیگری مثل دیزنی پلاس و نتفلیکس در بازار استریم رقابت می‌کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند