بوی خون

مهدی کوشکی از شخصیت تبهکارش می گوید

به گزارش ردکارپت فیلم: در دومین قسمت از مستند «بوی خون» با حضور مهدی کوشکی شخصیتی مورد بررسی قرار می‌گیرد که یادآور یک تبهکار در دنیای واقعی است.

مهدی کوشکی در «بوی خون» درباره شخصیتی که در سریال «آقازاده» بازی کرده است، می‌گوید: «من امثال الکس را آدم‌های قربانی شده‌ای می دانم که جامعه می تواند آنها را به هر سمت و سویی بکشاند. جامعه می تواند یک نفر را به سمت قاچاق، دزدی و … هدایت کند. خیلی سخت است که کسی بتواند جلوی خودش بایستد. شهامت و شجاعتی که درون هر کس هست می تواند به سمت خیر یا شر برود.»

تبهکاری با اسم مستعار الکس‌، باند قاچاق دختران را راه اندازی کرده بود که چندی پیش دستیگر شد. شخصیتی که مهدی کوشکی در «آقازاده» بازی می‌کند به این تبهکار شباهت دارد.

کوشکی درباره این نقش ادامه داد: «آدم ها، ابعاد شخصیتی گوناگونی دارند. یک بار به آقای توفیقی گفتم که ممکن است وقتی الکس این کارها را می کند، یک لحظه فکر کند که شاید من هم خواهری داشته باشم. گاهی یک نگاه می تواند همه چیز را خاکستری کند. این نکبتی که خودش به وجود آورده از ابتدا که به این شکل نبوده، ممکن است چیزهای زیبایی هم وجود داشته باشد.»

بوی خون با کارگردانی وحید سعیدی و نویسندگی احمد رنجبر نویسنده ساخته و به صورت هفتگی منتشر می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند