کرونا

سینماهای بریتانیا دوباره بسته شد

به گزارش ردکارپت فیلم: به دنبال بازگشتن لندن به بالاترین سطح قرنطینه کرونا، سینماهای پایتخت بریتانیا از فردا چهارشنبه دوباره تعطیل می‌شوند.

بیانیه وزیر بهداشت بریتانیا نشان از این دارد که بار دیگر بازگشت به سطح ۳ محدویت یعنی بالاترین سطح قرنطینه از بامداد چهارشنبه ۱۶ دسامبر برابر با ۲۶ آذرماه در لندن اعمال می‌شود.

از آنجا که این وضعیت هر ۲ هفته یک بار بررسی می‌شود، سینماهای لندن تا ۳۰ دسامبر و فرا رسیدن سال ۲۰۲۱ بسته خواهند بود.

وزیر بهداشت بریتانیا در این زمینه گفت: عوامل افزایش بسیار شدیدی از ویروس کرونا در لندن مشاهده شده که موجب شده تا سطح قرنطینه به قبل بازگردد. به ویژه در هنگام تزریق واکسن رعایت این سطح از قرنطینه ضروری است.

این در حالی است که قرار بود «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» از سوی کمپانی برادران وارنر به عنوان اولین فیلم بزرگ سینمایی پس از «تنت» نولان در همین مقطع وارد سینماهای بریتانیا شود اما اکنون با قرنطینه مجدد، ۲۰۰ سینما در لندن تعطیل می‌شوند.

در طول هفته گذشته ۸۰ سینما تازه از قرنطینه بیرون آمده بودند.

مدیر اجرایی انجمن سینماداران بریتانیا در پاسخ به این تصمیم گفت: سینماداران با تصمیم برگرداندن لندن به سطح ۳ قرنطینه نابود می‌شوند.

وی تاکید کرد که حتی یک مورد ابتلا به کرونا در سینماهای بریتانیا مشاهد نشده و اخذ چنین تصمیمی در هفته‌ای که قرار است «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» اکران شود، ویران‌کننده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند