قهرمان

پوستر مستند «قهرمان» به کارگردانی الهام آقالری منتشر شد

به گزارش ردکارپت فیلم: پوستر مستند «قهرمان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام آقالری و از تولیدات شبکه مستند همزمان با حضور در بخش ویژه چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» منتشر شد.

«قهرمان» به تهیه کنندگی و کارگردانی الهام آقالری از اعضای انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند، روایتی از زندگی فاطمه حشمتی مادربزرگی ۸۴ ساله و قهرمان ملی و آسیایی در رشته دومیدانی است که برای شرکت در مسابقه جهانی با دردسرهای زیادی مواجه است و برای رفع موانع برای حضور در مسابقه بسیار تلاش می کند.

این مستند به جشنواره «سینماحقیقت» راه پیدا کرده و چهارشنبه ۲۶ آذرماه در نماوا، جمعه ۲۸ آذرماه در هاشور (نمایش عمومی)، شنبه ۲۹ آذرماه در تیوا و یکشنبه ۳۰ آذرماه در فیلیمو نمایش داده می شود.

پوستر «قهرمان» را نوید برهمند طراحی کرده است که پیش از این طراحی پوستر سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران و طراحی پوستر فیلم های «آزاده»، «نوار ویدیو»، «آرا» و … را برعهده داشته است.

از دیگر عوامل این مستند می توان به تدوین: بابک حیدری، تحقیق، پژوهش و نگارش: مهدی جوزایی، الهام آقالری، مدیر تصویربرداری: عبدالله شکری، تصویربرداران: محمد آقامحمدی، الهام آقالری، صدابردار: علی بلند نظر، صداگذار: شاهین پورداداشی، موسیقی: صبا ندایی، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره چیان، برنا جمشیدی، پخش بین الملل: میلاد خسروی بالدی، ساخت تیزر: عبدالله شکری، مدیر تولید، برنامه ریز و روابط عمومی: علی کشاورز، ترجمه: حسن شرف الدین، زیرنویس: رضا تاریوردی، عکاس: علی کشاورز، سمیه میری و دستیار تهیه: مطهره کشاورز محمدیان اشاره کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند