خانه امن

«خانه امن» سخت‌ترین سریال برای حمیدرضا پگاه

به گزارش ردکارپت فیلم: حمیدرضا پگاه بازیگر سریال «خانه امن» در برنامه «ایرانیش» این پروژه را به دلیل سکانس‌ها و دیالوگ‌های طولانی سخت‌ترین کار خود در بازیگری عنوان کرد.

حمیدرضا پگاه که شب گذشته ۲۹ آذرماه به عنوان مهمان در برنامه «ایرانیش» حضور داشت در این برنامه درباره بازیگر شدنش گفت: من از کودکی که فیلم و سریال نگاه می‌کردم خودم را جای قهرمان‌ها می‌گذاشتم و دوست داشتم قهرمان زندگی باشم که البته در واقعیت این اتفاق نمی‌افتد و فقط در بازی می‌توانیم قهرمان باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که بیشتر چه نقش‌هایی را دوست دارد؟ عنوان کرد: نقش‌های چالش‌انگیز را بیشتر دوست دارم اینکه شخصیت عجیب و غریب نباشد ولی فراز و نشیب داشته باشد.

او همچنین درباره مهمانی در شب یلدا توضیح داد: من مهمانی نمی‌روم و مهمان هم دعوت نمی‌کنم. این کار در درجه اول احترام به خودمان و شعور خودمان است و در نهایت روز پرستار هم هست و باید ضمن تبریک باری روی دوش آنها نباشیم. آنها کنار خانواده نیستند و ما چرا زحمت آنها را زیاد کنیم؟

پگاه همچنین درباره ایفای نقش‌های منفی نیز گفت: خیلی وقت‌ها مردم نقش‌ها را باور می‌کنند و بازیگر را به خاطر نقش منفی بازخواست می‌کنند که چرا این طور با افراد رفتار کردید.

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره سریال «خانه امن» نیز گفت: این کار زحمت گروه و یکسال فیلمبرداری بود و بازی در ان سخت‌ترین نقشی بود که تا به حال ایفا کرده‌ام. سکانس‌های زیاد و پر دیالوگی در «خانه امن» تجربه کردم. بعد هم کرونا آمد و چند ماهی تعطیل بودیم ولی بعد از آن ۶ الی ۷ ماه هم با کرونا کار کردیم و خوشبختانه همه بچه‌ها بسیار رعایت می‌کردند.

این هنرپیشه در پاسخ به این سوال که اگر در این شب‌ها کسی از شما دعوت کند که به خانه‌اش بروید، چه پاسخی خواهید داد؟ گفت: چون هم خودم را دوست دارم و هم دوستانم را قطعاً پیشنهاد مهمانی را رد می‌کنم. کادر درمان در این یکسال خیلی اذیت شدند. من مناسبت‌ها را خیلی دوست دارم و عاشق چهارشنبه سوری و یلدا و عید نوروز هستم ولی در شرایط فعلی بهتر است که مهمانی نرویم و کار کادر درمان را سخت‌تر نکنیم.

ویژه‌برنامه «ایرانیش» به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی و اجرای مجید واشقانی و گیتی خامنه روی آنتن شبکه دو سیما رفت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند