کمپانی برادران وارنر

«زن شگفت‌انگیز ۳» ساخته می شود

به گزارش ردکارپت فیلم: رکوردشکنی قسمت دوم از مجموعه فیلم‌های «زن‌ شگفت‌انگیز» در گیشه پساکرونایی، کمپانی فیلمسازی برادران وارنر را به ساخت سومین قسمت از این مجموعه ابرقهرمانی ترغیب کرد.

فیلم ابرقهرمانی زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ در اقدامی سنت‌شکنانه به عنوان اولین فیلم کمپانی برادران وارنر در یک روز همزمان روی سرویس پخش اینترنتی اچ‌بی‌او مکس و چند سینمای منتخب اکران شد. این فیلم موردانتظار ۱۶ دسامبر (۲۶ آذر ۹۹) برای اولین بار نمایش داده شد و با استقبال غافلگیرکننده تماشاگران، رکورد فروش گیشه در دوران شیوع کرونا را شکست.

زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ که دومین قسمت از سری فیلم‌های زن شگفت‌انگیز است، در ۲ هزار و ۱۰۰ سینمای آمریکا در مجموع ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروش کرد که البته در شرایط عادی تنها نیمی از میزان فروش خانگی فیلم بزرگی در این ابعاد است. این میزان فروش همچنین نسبت به فروش قسمت اول این مجموعه که در سال ۲۰۱۷ اکران شد و در هفته اول ۱۰۰ میلیون دلار فروخت، نیز کاهش محسوسی داشت. البته آن زمان قهرمان داستان با بحران همه‌گیری کرونا که به تعطیلی گسترده سینماها منجر شد، روبه‌رو نبود. در حال حاضر به دلیل ملاحظات مربوط به کرونا، تنها ۳۵ درصد از سینماهای آمریکا در ظرفیت محدود بازگشایی شده‌اند و سینماهای شهرهای بزرگی چون نیویورک، لس‌آنجلس، سان فرانسیسکو، شیکاگو و فیلالفیا تعطیل هستند.

زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ از فیلم علمی-تخیلی انگاشته آخرین ساخته کریستوفر نولان کارگردان پرآوازه هالیوودی هم بیشتر فروش کرد؛ فیلم حماسی نولان در ماه سپتامبر (شهریور- مهر ۹۹) که ۷۰ درصد سینماها باز بودند، در هفته اول نمایش تنها ۹ میلیون و ۳۵۰ هزار دلار فروخت. این رکوردشکنی در گیشه پساکرونایی، کمپانی برادران وارنر را به فکر تسریع پروژه ساخت آخرین قسمت از این سه‌گانه ابرقهرمانی انداخت.

زن شگفت‌انگیز ۳ با بازی گل گدوت ساخته می‌شود و پتی جکینز نویسندگی و کارگردانی این پروژه را برعهده خواهد داشت. این فیلم به روش سنتی روی پرده می‌رود و این بار خبری از اکران در سرویس پخش اینترنتی نیست.

توبی امریک مدیر کمپانی فیلمسازی برادران وارنر با انتشار بیانیه‌ای این خبر را اعلام کرد و گفت: با ادامه استقبال طرفداران جهانی از ماجراهای دایانا پرینس که فروش خوبی را در هفته اول اکران قسمت دوم رقم زد، مشتاقیم که می‌توانیم داستان این شخصیت را به کمک دو زن شگفت‌انگیز در دنیای واقعی، یعنی گل گدوت و پتی جکسون که برای ساخت بخش پایانی این سه‌گانه سینمایی باز خواهند گشت، ادامه دهیم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند