هنر

روزهای گرم “تئاتر همدان” با نمایش‌های بلند زمستانی

به گزارش ردکارپت فیلم: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از تدارک ۲۲ نمایش برای شبهای بلند زمستان خبر داد و گفت: در دی ماه هفت نمایش و در بهمن و اسفند هم ۱۵ نمایش برای دوست‌داران این هنر در سطح استان اجرا می‌شود.

احمدرضا احسانی روز شنبه  اظهار داشت: با آغاز فصل زمستان گروه های نمایشی استان آثار تولیدی خود را در فضای مجازی تایید شده توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش می‌گذارند.

وی گفت: هفت گروه نمایشی در استان همدان از ۱۲ تا ۲۴ دی ماه نمایش های خود را اجرا می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: نمایش‌های «سوز چَمَر» به نویسندگی سعید محبی و کارگردانی محمد جواد کبودرآهنگی، «آبی ترین آسمان زمین» به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمی، «رحمت» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی حسن کوثری، «استخوان هایی شبیه برادرم» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شادمانی در این ایام پخش می‌شود.

احسانی خاطرنشان کرد: «درستکارترین قاتل دنیا» به نویسندگی و کارگردانی فواد ابراهیمیان، «اژدهاک» به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی محمد مهدی کلهری و « راز پیشونی سفید» نویسندگی محمد جواد رحیم زاده و کارگردانی مریم زیوری هم جزو این دسته از نمایشهای آنلاین هستند.

به گفته وی هر نمایش به مدت دو روز در صفحه اینستاگرام این اداره به نشانی Hamedan.farhang@ قابل مشاهده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان یادآوری کرد: علاوه بر این ۱۵ نمایش هم برای بهمن و اسفندماه در نوبت اجرا قرار دارند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند