هند

فیلم کوتاه “یک اتفاق کوچک”به جشنواره بین المللی هند می رود

به گزارش ردکارپت فیلم: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول گفت: فیلم کوتاه یک اتفاق کوچک ساخته سید مرتضی سبزقبا هنرمند دزفولی برای حضور در بخش مسابقه چهارمین جشنواره بین المللی هند انتخاب شد.

نادر سعادتی‌فرد افزود: چهارمین جشنواره بین المللی فیلم هندوستان که با موضوع” فرهنگ عامه” برگزار می‌شود آثار منتخب مستند، کوتاه و بلند را از سراسر جهان به نمایش می‌گذارد و در آئین اختتامیه آثار برتر را معرفی و به آن‌ها جایزه اهدا می‌کند.

وی ادامه داد: فیلم “یک اتفاق کوچک” پیش از این علاوه بر حضور در بخش مسابقه‌ جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی، جایزه‌ نخست بهترین فیلم نخستین جشنواره‌ یبین‌المللی «Job Film Days» ایتالیا، جایزه‌ بهترین فیلم جشنواره‌ بین‌المللی «Avalonia» آمریکا، جایزه‌ بهترین فیلم دانشجویی دومین جشنواره‌ بین‌المللی «Ahmedabad» هندوستان و هم‌چنین جوایز بهترین فیلم تجربی، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه، بهترین صداگذاری و بهترین بازیگر مرد نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «FFTG Awards» آمریکا را نیز دریافت کرده است.

سعادتی‌فرد با بیان اینکه نویسنده، تصویربردار، تدوینگر، طراح پوستر و کارگردان این فیلم سید مرتضی سبزقبا بوده است، گفت: محمد زربخش صدابرداری نریشن، حسین قورچیان صداگذار و حمید تجلی فرد عکاس و مجری طرح بوده‌اند.

وی افزود: حجت کایدخورده تیتراژ و سیدعزیز رودبندی مترجم انگلیسی این فیلم بوده‌اند که با همکاری اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با حضور مجید اردلان، علی قاسمی و تهیه کنندگی سید رضا سبزقبا تولید شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارداشت: چهارمین دوره‌ این جشنواره‌ بین‌المللی، هشتم تا دهم ژانویه ‌۲۰۲۱ میلادی مطابق با ۱۹ تا ۲۱ دی‌ماه ۱۳۹۹ هجری‌خورشیدی هم به صورت برخط و هم شکل فیزیکی در هندوستان برگزار می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند