ترامپ

راه اندازی کارزاری برای حذف دونالد ترامپ از «تنها در خانه ۲»

به گزارش ردکارپت فیلم: به دنبال مسدود شدن حساب کاربری «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در توییتر، جمعی از کاربران این شبکه اجتماعی با به راه انداختن کارزاری خواستار حذف دیجیتال نقش کوتاه وی در فیلم «تنها در خانه ۲» شدند.

پس از مسدود شدن دائمی حساب کاربری دونالد ترامپ در توییتر به دلیل تحریک هوادارانش به شورش در کنگره، بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی از وی به عنوان سیاهی لشکر قسمت دوم فیلم تنها در خانه یاد کردند و عده‌ای خواستار حذف دیجیتال نقش کوتاه وی در این فیلم شدند.

بسیاری از کاربران به تمسخر پیشنهاد دادند در این فیلم کریستوفر پلامر جایگزین ترامپ شود؛ پلامر کسی بود که بعد از متهم شدن کوین اسپیسی به آزار جنسی، در فیلم تمام پول‌های دنیا جای او را گرفت.

یک کاربر توییت کرد: یک نفر با کریستوفر پلامر تماس بگیرد و ببیند می‌تواند جایگزین او (ترامپ) شود؟

اندرو هانتر موری (Andrew Hunter Murray) نویسنده و روزنامه‌نگار انگلیسی نوشت: ترامپ باید محاکمه و بازداشت شده و به طور دیجیتال از تنها در خانه ۲ حذف شود.

یکی دیگر از کاربران با لحنی طعنه‌آمیز نوشت: کسی می‌داند آن بازیگر سیاهی لشکر تنها در خانه ۲ در توییتر حساب کاربری دارد یا نه؟

و دیگری توییت کرد: نمیتوانم باور کنم یکی از سیاهی لشکرهای تنها در خانه ۲: گمشده در نیویورک از توییتر اخراج شده است.

برخی از کاربران نیز با استفاده از ابزارهای ویرایش، ترامپ را از صحنه‌ کوتاهی که در هتل پلازا با مک‌کالی کالکین (بازیگر نقش کوین مک‌کالیستر) بازی کرده بود، حذف کردند؛ صحنه‌ای که به گفته کریس کلمبوس، کارگردان فیلم، ترامپ با زور و اجبار خود را در آن جای داده بود.

تصمیم توییتر برای تعلیق دائم حساب کاربری ترامپ چند روز پس از یورش خشونت‌بار حامیان وی به ساختمان کنگره آمریکا در واشنگتن برای جلوگیری از تایید پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گرفته شد. مسئولان توییتر دلیل خود برای این تصمیم را جلوگیری از تحریک بیشتر به خشونت از سوی ترامپ عنوان کردند.

مسدود شدن حساب کاربری رئیس‌جمهوری جنجال‌ساز آمریکا با استقبال بسیاری از چهره‌های معروف در حوزه سیاست، ورزش و سینما روبه‌رو شد و ساشا بارون کوهن، هنرپیشه بورات، از این کار به عنوان مهمترین لحظه در تاریخ شبکه‌های اجتماعی یاد کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند