حامد بهداد

آغاز پیش فروش آلبوم «هزار هیچ» حامد بهداد

به گزارش ردکارپت فیلم:  پیش فروش آلبوم «هزار هیچ» به خوانندگی حامد بهداد بازیگر مطرح سینما از روز اول بهمن در سامانه های فروش اینترنتی آثار موسیقایی آغاز شد.

پیش فروش اولین آلبوم شخصی حامد بهداد که «هزار هیچ» نام دارد از امروز، اول بهمن ماه آغاز می‌شود. این آلبوم از روز ۱۰ بهمن ماه به شکل دیجیتال و فیزیکی در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. نسخه فیزیکی این آلبوم نیز به همت پخش رها (رهگذر هفت اقلیم) در دسترس عموم قرار می‌گیرد. پخش بین‌المللی اثر هم توسط مجموعه «زنگ رکوردز» انجام می‌شود.

حامداد بهداد در تولید اولین آلبوم رسمی خود توانسته نوازنده‌ها و موزیسین‌های شاخص جریان موسیقی راک و آلترناتیو ایران را با خود همراه سازد و مجموعه‌ای با هفت قطعه را آماده انتشار کند. این هنرمند در تولید تمام قطعات از اشعار حافظ استفاده کرده است.

این اولین تجربه حامد بهداد در زمینه موسیقی نیست. وی پیش از این در آلبوم‌ها و کنسرت‌های گروه دارکوب به عنوان خواننده حضور داشته و همچنین قطعاتی در فضای راک و بلوز با همکاری مسعود فیاض‌زاده منتشر کرده و هزار هیچ ادامه‌ همین فعالیت‌ها محسوب می‌شود.

حامد بهداد علاوه برخوانندگی و آهنگسازی، تهیه‌کنندگی این آلبوم را هم بر عهده دارد. این در حالی است که مسعود فیاض‌زاده آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده گیتار الکتریک ِآلبوم هزار هیچ است. ضمن اینکه دارا دارایی (گیتار باس)، درشن آنند (طبلا)، علی باغفر (درامز)، آرین میلیکیان (کیبورد)، علی اظهری (گیتار الکتریک و آکوستیک)، رضا خوشنویش (پیانو) و صنم پاشا (بک وکال). همچنین گروه کُر فیلارمونیک ایران به رهبری علیرضا شفقی‌نژاد در تولید یک قطعه با حامد بهداد همکاری داشتند.

نشر «کوک» به مدیریت رضا کریمی تبار به عنوان ناشر، حنیف سروری مجری طرح، فرهاد فتوحی حامی مالی، سوگل ضامنی طراح گرافیک، عطا محمدی عکس، امیر بهاری و سیامک قلی زاده (امور رسانه ای) نیز دیگر عوامل اجرایی آلبوم را تشکیل می دهند.

ضبط این آلبوم از سال ۱۳۹۶ در استودیو پاپ با صدابرداری امید اصغری آغاز شد و در نهایت میکس و مستر آن در سال جاری توسط رامین مظاهری به پایان رسید. ضبط کرال اثر هم در مجموعه «شهر صدای پارسیان» انجام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا روز دهم بهمن جهت پیش خرید نسخه دیجیتال آلبوم هزار هیچ از طریق سامانه های رسمی فروش اینترنتی آثار موسیقی اقدام و برای پیش خرید نسخه فیزیکی و نسخه امضا شده به سامانه «تیتوک» مراجعه کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند