موزه

شهرام مکری با «جنایت بی‌دقت» در سه موزه آمریکایی

به گزارش ردکارپت فیلم:  موزه هنرهای واشنگتن، بوستون و هیوستون برنامه‌های نمایش فیلم خود را اعلام کردند و طبق آن «جنایت بی‌دقت» در بهمن ماه در برنامه نمایش‌های این سه موزه قرار دارد.

فیلم سینمایی جنایت بی‌دقت آخرین ساخته شهرام مکری بهمن ماه امسال در سه موزه آمریکایی هنرهای واشنگتن، بوستون و هیوستون اکران می‌شود، این نمایش‌ها از چهارشنبه هشتم بهمن آغاز و شهرام مکری پنج شنبه ١۶ بهمن به شکل آنلاین میهمان موزه هیوستون خواهد بود.

این کارگردان در این حضور آنلاین با گادفری چشایر منتقد و تئوریسن مشهور آمریکایی درباره فیلم صحبت کرده و بعد به سوالات تماشاگران پاسخ می‌دهد.

این برنامه برای نوزدهمین سال است که برگزار می‌شود و در سال ٢٠١۵ هم مکری با فیلم ماهی و گربه میهمان آن بود.

در متنی که موزه هنرهای زیبایی هیوستن درباره جنایت بی دقت منتشر کرده، این فیلم از قول مارتین کولداک منتقد مجله «اسکرین فیلم» یک حرکت ناب و خلاق توصیف شده است، جنایت بی‌دقت به تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر محصول موسسه فرهنگی هنری کارنامه است و پخش بین المللی آن را نسرین میرشب از کمپانی دریم لب برعهده دارد.

این فیلم تاکنون در فستیوال‌های بین‌المللی ونیز، ویناله، شیکاگو، ‌مد فیلم، شارجه، توکیوفیلمکس حضور داشته و برای اکران آن در اروپا توسط پخش‌کننده بین‌المللی برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

جایزه جشنواره داکا دومین جایزه فیلمنامه‌نویسی جنایت بی‌دقت پس از جایزه منتقدان جشنواره ونیز است.

این فیلم مضمونی مرتبط با سینما دارد و درباره تماشاگرانی است که قبل از شروع اکران فیلمی درباره آن حرف می‌زنند و با شروع نمایش بر پرده سینما، ماجرا شکل جدیدی به خود می‌گیرد.

بابک کریمی، سیاوش چراغی پور، محمد ساربان، فریبا کامران، بهزاد دورانی، عادل یراقی، الهه بخشی، معصومه بیگی، محمود بهرازنیا، امیر شاملو، مینا درودیان، کیانا منتجبی، سعید نادری، محمدحسین محمدیان، صدف عمویی، حامد محمودی، محمد ربانی، محمدرضا جنگی، داود بنی اسد، محمدحسین قشمی، راضیه منصوری بازیگران جنایت بی‌دقت هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند