مستند

اکران ویژه برای مستند « کودکی ناتمام »

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم مستند «کودکیِ ناتمام» آخرین ساخته ناصر صفاریان به نمایش درآمد.

در ابتدای این مراسم که ۱۰ بهمن ماه برگزار شد،ناصر صفاریان توضیحاتی درباره رعایت دقیق پروتکلهای بهداشتی داد و تاکید کرد : طبق دستور العمل وزارت بهداشت ، فقط سی درصد گنجایش سالن ، تماشاگر حضور دارد و قبل از آغاز این مراسم سالن کاملا ضد عفونی شده است .

در ادامه بابک بهرام بیگی تدوین گر فیلم و علی اکبر زین العابدین پژوهشگر فیلم توضیحاتی درباره این ساخته ناصر صفاریان ارائه دادند.

همچنین ناصر صفاریان درادامه این برنامه گفت :هدف ما از ساخت این فیلم تاریخ نگاری صرف نیست و قصد داریم ،آنچه را که در چند دهه گذشته و بر من و کودکان این کشور گذشته است را نشان بدهیم.

وی یادآور شد:در ابتدای کار می خواستیم نگاه فرهنگ نامه ای داشته باشیم ولی بعدا خودم به این نتیجه رسیدم که نگاه متفاوت غیر فرهنگ نامه ای داشته باشیم بهتر است و به همین خاطر به این نسخه رسیدیم.

صفاریان با اشاره به حامیان فیلم، از بزرگمهر گلبیدی و دکتر امید نصری تشکر کرد که در شرایط دشوار به ساخته شدن فیلم کمک کرده‌اند.

مصطفی رحمان‌دوست، شکوه قاسم‌نیا، بیوک ملکی، سهراب خسروی، محیط طباطبایی، میترا حجار، علی اصغر سیدآبادی، فرهاد حسن‌زاده، دکتر مریم جلالی، دکتر فرزاد کریمی، دکتر جهانمیری نژاد، لادن طاهری، محمد شریفی، مجتبی میرتهماسب،دکترارسیا تقوا ،رضا حسینی و جمعی از فعالان ادبیات کودک و رسانه در این نمایش خصوصی حضور داشتند.

«کودکیِ ناتمام» نام فیلم جدید ناصر صفاریان است که درباره شعر کودک در سال‌ها و فضای پس از انقلاب ساخته شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند