حامد بهداد

گیج گاه؛ حالیست که دیگر نیست

به گزارش ردکارپت فیلم:  فیلم سینمایی “گیج گاه”، اولین ساخته سینمایی عادل تبریزی است که در آن حامد بهداد، باران کوثری و جمشید هاشم پور به ایفای نقش می پردازند.

روابط عمومی این فیلم که قرار است در جشنواره فیلم فجر رونمایی شود؛ به جای خلاصه داستان این جمله را نوشته است:«گیج‌گاه نوستالژیک نیست، حالیست که دیگر نیست.»

جمشید هاشم پور، حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، فرهاد آییش، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد الهی، مریم همتیان، ایمان اسماعیل پور، علی باغفر ، حامد شیخی ، داود ونداده و با معرفی بازیگر نوجوان علی راد و با هنرمندی رضا صفایی پور و حسن رضایی بازیگران «گیج‌گاه» هستند.

به تازگی هم دست اندرکاران فیلم اعلام کرده اند، حمید غلامعلی خواننده پیشکسوت پس از بیست سال دوری از سینما برای فیلم سینمایی «گیج‌گاه» نخستین ساخته عادل تبریزی می خواند.

حمید غلامعلی تیتراژ پایانی «گیج‌گاه» را براساس ترانه ای از سجاد عزیزی آرام و آهنگسازی و تنظیم محمدرضا چراغعلی خوانده است.

ترانه فیلم‌ها و مجموعه‌های «آقای حکایتی»، «غریبانه»، «زخمی»، «جوانمرد»، «بالاتر از خطر» و…از جمله فعالیت‌های غلامعلی در حوزه سینما و تلویزیون است.

اولین نمایش فیلم «گیج‌گاه» به تهیه‌کنندگی مشترک ولی اله مدنی و حنیف سروری در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند