رمان

رامین بحرانی از رمان هندی فیلم می‌سازد

به گزارش ردکارپت فیلم: رامین بحرانی فیلم جدیدی را با اقتباس از رمان جدید آراویند آدیگا نویسنده هندی می‌سازد.

رامین بحرانی پس از اقبال از فیلم «ببر سفید» که با اقتباس از رمانی موفق به همین نام نوشته آراویند آدیگا در نتفلیکس ساخته شده بود به همکاری خود با این شبکه ادامه می‌دهد.

وی این بار قرار است با اقتباس از رمان جدید آراویند آدیگا با عنوان «عفو» به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده با نتفلیکس همکاری کند.

بحرانی و آدیگا از زمان کالج دوستانی صمیمی‌اند و بحرانی در این باره گفت: برای ساخت رمان جدید فوق‌العاده آدیگا «عفو» هیجان زیادی دارم.

بحرانی و آدیگا هر ۲ به عنوان تهیه‌کننده در ساخت «ببر سفید» که به عنوان رمان پرفروش نیویورک تایمز شناخته شد و جایزه من بوکر را دریافت کرد حضور داشتند. این فیلم ۲۲ ژانویه استریم شد.

داستان «عفو» در استرالیا می‌گذرد و روایت‌گر زندگی «دنی» به عنوان یک مهاجر غیرقانونی است که کارش نظافت خانه‌هاست. وی متوجه می‌شود که در مورد قتل یکی از کارفرمایانش اطلاعاتی دارد. در طول یک روز گرم تابستانی، وی با مردی که مظنون به قتل است وارد یک بازی موش و گربه می‌شود.

آدیگا گفت: خوشحالم که رامین و نتفلیکس «عفو» را می‌سازند که یک رمان شخصی برای من است و با صحبت‌هایی که در طول سال‌ها با رامین داشتم آن را کامل کرده‌ام. در این رمان سعی من این بوده که بحران اخلاقی را با اشکال مختلف مهاجرت دراماتیزه کنم.

بحرانی پس از «فارنهایت ۴۵۱» سال ۲۰۱۸ و «۹۹ خانه» در سال ۲۰۱۴، «ببر سفید» را ساخت. وی به تازگی تهیه کننده درام «لوزو» به کارگردانی آلکس کامیلری بود که ۲۹ ژانویه امسال در جشنواره ساندنس برای نخستین بار دیده شد و در بخش رقابتی سینمای جهان به نمایش درآمد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند