نتفلیکس

باراک اوباما برای نتفلیکس فیلم می‌سازد

به گزارش ردکارپت فیلم: باراک اوباما و همسرش با کمپانی فیلمسازی خود، طی قراردادی با کمپانی نتفلیکس همکاری خواهند کرد.

کمپانی تولید فیلم باراک و میشل اوباما با نام هایر گروند پروداکشنز، از پروژه‌های جدیدی رونمایی کرد که برای کمپانی نتفلیکس ساخته خواهد شد. از جمله این فیلم‌ها می‌توان به داستان اولین مردی اشاره کرد که توانست قله اورست را فتح کند.

آن‌ها همچنین فیلمی با اقتباس از رمان «از غرب خارج شوید» خواهند ساخت که به وسیله نویسنده پاکستانی، محسن حمید، نگاشته شده است. این کتاب، داستان یک زوج جوان در بحران مهاجرت را روایت می‌کند که یک در جادویی برای انتقال به مکان‌های دیگر پیدا می‌کنند.

«ماهواره» پروژه دیگر این کمپانی در ژانر علمی تخیلی است که ریان جانسون آن را تهیه‌کنندگی خواهد کرد. «تنزیگ» دیگر اثر این کمپانی خواهد بود که درباره یک مرد هندی – نپالی است. او به همراه ادموند هیلاری به اولین کسانی تبدیل شدند که به قله اورست صعود کردند. فیلم «همسر جوان» هم در مورد زنی در روز ازدواجش است که با نزدیک شدن طوفان احساس ناخوشایندی دارد.

کمپانی فیلمسازی اوباما همچنین قرار است دو سریال تلویزیونی بسازد. یکی از آن‌ها داستانی و دیگری یک سریال مستند در مورد پارک‌های ملی است. نتفلیکس اعلام کرد که این پروژه طی سال‌های آتی منتشر خواهند شد، اما تاریخ انتشار دقیقی را برای آن‌ها اعلام نکرد.

اوباما در سال ۲۰۱۸ هم با نتفلیکس یک قرارداد به امضا رسانده بود. آخرین پروژه از این قرارداد، مستند «کارخانه آمریکایی» بود که در سال ۲۰۲۰ در بخش مستند اسکار موفق به کسب جایزه شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند