سریال

«شام ساوه ای»؛ سریالی برای نشاط خانواده ها در روزهای کرونایی

به گزارش ردکارپت فیلم: تهیه‌کننده سریال شام ساوه‌ای گفت: بخش نخست این سریال با ماهیت طنز و سرگرمی در چهار قسمت فیلمبرداری شده است و برای ایجاد نشاط خانواده ها در شرایط شیوع ویروس کرونا از روز بیستم بهمن در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

«علی الوانی» روز سه شنبه گفت: سریال شام ساوه‌ای به مناسبت دهه فجر رونمایی شد و از شب گذشته به صورت رایگان در فضای مجازی و ۲۰ فروشگاه محصولات فرهنگی در شهرستان ساوه ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: این سریال محتوای مسابقه‌ای و طنز دارد و در آن غذاهای محلی شهرستان ساوه معرفی می‌شود که در فصل نخست آن چهار نفر از جمله سه تن از هنرمندان ساوجی ایفای نقش می کنند.
تهیه کننده سریال شام ساوه ای عنوان کرد: در یکی از قسمت‌های این سریال تصویربرداری در روستای «نیوشت» انجام شده است که ضمن معرفی غذای محلی روستا، طرز تهیه شیرینی و نان محلی نیز آموزش داده می شود.

وی اظهار امیدواری کرد که فصل دوم این مجموعه که قرار است در آن بانوان ساوجی نیز ایفای نقش کنند تا تعطیلات نوروز امسال آماده شود.

الوانی گفت: با توجه به دغدغه‌ها و مشکلات جامعه به ویژه در یک سال اخیر که شیوع ویروس کرونا باعث سختی زندگی شهروندان و همچنین افسردگی متاثر از این بیماری، در پی تولید برنامه مفرحی بودیم تا خنده را به خانواده‌ها برگردانیم و سریال شام ساوه نیز در همین راستا تولید شده است.
به گفته او، در این مجموعه قسمت‌های طنز و ساز محلی نیز گنجانده شده است تا برای مخاطبان جذابیت بیشتری داشته باشد.
الوانی از مشارکت ۲ سرمایه‌گذار که در حوزه فرهنگ دغدغه هایی دارند در ساخت سریال شام ساوه‌ای خبر داد و گفت: ارتقای فرهنگ در جامعه باید به مطالبه عمومی تبدیل شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه نیز ضمن تقدیر از عوامل این مجموعه، گفت: تولید آثار هنری با سبک طنز در راستای گسترش نشاط اجتماعی نقش بسزایی دارد و هنرمندان ساوجی در این زمینه عملکرد مطلوبی دارند.
«حسین محمودی فر» ادامه داد: زیرساخت‌های حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان ساوه پاسخگوی نیاز شهروندان نیست و باید در این زمینه اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: یکی از نیازهای اساسی شهرستان ساوه تکمیل و راه اندازی هرچه سریع تر پردیس سینمایی است که در دهه فجر سال گذشته عملیات اجرائی آن در محله قاسم آباد شهر آغاز شد زیرا اکنون در یکی از سالن های غیرتخصصی و چند منظوره اقدام به دایر شدن سینما کرده ایم.

در شهرستان ساوه یک هزار و ۵۰۰ هنرمند در قالب هشت گروه هنری فعالیت می کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند