دیو کش

فروش «روح» در مرز ۱۰۰ میلیون دلار

به گزارش ردکارپت فیلم: «روح» و «دیو کش» دو فیلمی هستند که بازار سینمای کره را برای دومین هفته متوالی در اختیار دارند.

انیمیشن «روح» محصول کمپانی پیکسار و «دیو کش» از ژاپن برای دومین هفته متوالی گیشه کره جنوبی را کمی گرم کردند.

این کشور که هنوز به شدت تحت نظارت‌ها و مراقبت‌های کروناست، هنوز فروش قابل توجهی در گیشه‌ها به دست نیاورده و طبق آخرین آماری که منتشر شده، آخرین آمار فروش گیشه در آخر هفته گذشته در مجموع ۳.۶۳ میلیون دلار بود که از هفته قبل که فروش ۳.۹۲ میلیون دلار بود هم کمتر شده است.

«روح» که فیلم اول باکس آفیس است در این شرایط فروشش از ۲.۳۰ میلیون دلار هفته پیش به ۱.۷۳ میلیون دلار کاهش یافت و در مجموع از زمان اکرانش از ۲۰ ژانویه در کره، آمار فروشش را به ۹.۹۸ میلیون دلار رساند.

در همین حال «فیلم دیو کش: قطار موگن» فروشش را ۳۵ درصد بالا برد و از ۸۷۹ هزار دلار هفته پیش به ۱.۱۹ میلیون دلار رساند تا مجموع فروشش به ۳.۶۷ میلیون دلار برسد. این فیلم از ۲۷ ژانویه اکرانش را در کره جنوبی آغاز کرده است.

این فیلم گرچه سهمش از گیشه را از ۲۲ درصد به ۳۳ درصد رساند اما هنوز آنقدر نبود که بتواند «روح» را با داشتن ۴۸ درصد گیشه، از میدان به در کند.

«دزد صادق» با بازی لیام نیسن نیز که به تازگی در کره اکران شده جایگاه سوم فروش را دارد و با فروش ۲۸۰ هزار دلار تنها ۷.۷ درصد فروش را از آن خود کرد. تاکنون این فیلم در کره ۴۲۸ هزار دلار فروخته است.

اما آنلاین فیلم کره‌ای «جاروکنندگان فضا» ساخته سونگ-هی اولین فیلم بلاک‌باستر کره‌ای لقب گرفت. این فیلم که از نتفلیکس به صورت آنلاین پخش و به عنوان یک اپرای فضایی معرفی شده یک روز پس از اکران در کره و در جهان در رتبه نخست فیلم‌های نتفلیکس قرار گرفت و گزارش شده که در ۱۵ بازار از جمله کره، فرانسه، بلژیک و مالزی در رتبه نخست فروش جای گرفته است.

در بازارهای بین‌المللی انیمیشن «روح» پس از هفت هفته از فروش ۹۶.۲ میلیون دلاری عبور کرده و در مجموع این آخر هفته ۶.۹ میلیون دلار فروخت و در روسیه نیز صدرنشین شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند