آمازون

آمازون «آقا و خانم اسمیت» جدید را می سازد

به گزارش ردکارپت فیلم: آمازون سریالی بر مبنای فیلم موفق «آقا و خانم اسمیت» با بازی دونالد گلاور و فیبی والر بریج خواهد ساخت.

این دو بازیگر علاوه بر نقش آفرینی در تهیه سریال و سرمایه‌گذاری آن نیز نقش دارند، خبر ساخت سریال «آقا و خانم اسمیت» را جنیفر سالکه، رئیس استودیوی آمازون روز جمعه در حساب توییتر خود منتشر کرد.

سالکه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در مورد تیم رویایی صحبت کنید! دونالد و فیبی دو تن از با استعدادترین‌ها در جهان هستند. اینکه این دو نفر به عنوان یک تیم خلاق با یکدیگر همکاری کنند، همانطور برای مخاطبان جهانی و ما نیز واقعاً یک رویا است. «آقا و خانم اسمیت» یک ویژگی نمادین است و ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم و ببینیم که چگونه دونالد، فیبی و فرانچسکا آن را برای خودشان درست می‌کنند. خوشحالیم که با آنها و با چنین شرکای عالی در این پروژه کار می‌کنیم”.

دونالد گلاور و فیبی والر بریج پیش‌تر هم با استودیو آمازون در سریال «فلیبگ» همکاری داشتند، سریالی که توانست شش جایزه امی در سال ۲۰۱۹ ببرد.

«آقا و خانم اسمیت» برای اولین بار به کارگردانی آلفرد هیچکاک در سال ۱۹۴۵ ساخته شد، سپس در سال ۲۰۰۵ نیز فیلمی با همین نام و داستان با بازی برد پیت و آنجلینا جولی به نمایش درآمد و حالا سریال این داستان را آمازون خواهد ساخت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند