تابستان

«احتمالات» تابستان ۱۴۰۰ در تئاترشهر

به گزارش ردکارپت فیلم: علی شمس از اجرای نمایش «احتمالات» در تابستان ۱۴۰۰ در مجموعه تئاتر شهر خبر داد.

علی شمس نویسنده و کارگردان تئاتر درباره تازه‌ترین فعالیتش در این حوزه گفت: قصد دارم نمایش «احتمالات» را که قرار بود تابستان امسال در مجموعه تئاتر شهر به صحنه برود و به دلیل بیماری کرونا اجرایش به تعویق افتاد، دوباره برای اجرا آماده کنم. با توجه به کورسوی امیدی که به واسطه تولید واکسن پیدا شده و طبق صحبت‌هایی که با رییس تئاترشهر داشته‌ام قرار بر این شد که اوایل تابستان این اثر نمایشی را در این مجموعه به صحنه ببرم.

وی ادامه داد: این تجربه هم در امتداد تجربیات قبلی خودم است که امیدوارم دوباره مشکلی برای اجرا به وجود نیاید و تا تیرماه بتوانیم از حداکثر ظرفیت سالن به لحاظ جذب مخاطب بهره ببریم و امکان یک اجرای بدون حاشیه و دغدغه برایمان شکل بگیرد. به زودی نیز بازیگران نمایش معرفی خواهند شد. در حال حاضر تمرین‌ها را آغاز کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم به اجرا برسیم.

کارگردان «داستان‌های میان رودان» در پایان درباره مضمون نمایش «احتمالات» توضیح داد: این نمایشنامه حول کانسپت «کتاب» اتفاق می‌افتد و یک پارودی گروتسک تاریخی راجع به ۸ احتمالی است که مولف نسبت به وقایع تاریخی ارائه می‌دهد. از همین رو یک سیر مشخص روایی در نمایش وجود ندارد و همه اتفاقات حول محور «کتاب» می‌گذرد و هر احتمالی که برای چند شخصیت یا چند کتاب معروف در تاریخ ایران می‌شود به آن رجوع کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند