فیلمبرداری

کار تام کروز در امارات متحده عربی ناتمام ماند

به گزارش ردکارپت فیلم: با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و با درخواست عوامل «مأموریت: غیرممکن»، فیلمبرداری این فیلم در امارات متحده عربی متوقف شد.

فیلمبرداری پروژه سینمایی «ماموریت: غیرممکن» تام کروز در خاورمیانه، به دلیل شیوع ویروس کرونا و درخواست عوامل برای بازگشت به انگلیس، متوقف شد.

این فیلم سینمایی اکشن با بازی تام کروز، در هفته‌های اخیر در خاورمیانه جلوی دوربین رفته است، اما بعد از آن‌که عده‌ای دست از کار کشیدند و خواستار بازگشت به انگلیس پیش از اعمال محدودیت‌های مسافرتی شدند، تولید این فیلم به حالت تعلیق درآمد. یکی از عوامل نزدیک به فیلم توضیح داد که تولید آن دچار مشکل شده و اختلافاتی بین عوامل و بازیگران فیلم به وجود آمده است.

او ادامه داد: «برای بعضی‌ها قرنطینه شدن در هتل بعد از بازگشت به انگلیس خوشایند نیست؛ به همین دلیل آن‌ها درخواست کرده‌اند پیش از تغییر قوانین و اعمال محدودیت‌ها برای مسافران، به انگلیس بازگردانده شوند. در نتیجه، نبود تعدادی از عوامل به طور اجتناب‌ناپذیری تولید فیلم «مأموریت: غیرممکن» را به تعویق خواهد انداخت.»

انتظار می‌رفت فیلمبرداری این اثر در امارات بدون مشکل پیش برود، اما با تصمیم انگلیس برای بستن مرزها، شرایط تغییر کرد.

در این فیلم علاوه بر تام کروز، ستارگان دیگری مثل سیمون پگ، ونسا کربی و هایلی آتول نقش‌آفرینی می‌کنند. پیش‌بینی می‌شود مدتی بعد فیلمبرداری این اثر هیجان‌انگیز در انگلیس ادامه پیدا کند.

تام کروز تلاش زیادی برای حفظ امنیت و سلامت عوامل فیلم انجام داده است. بر اساس گزارشی که مجله سان منتشر کرده بود، این بازیگر، میلیون‌ها دلار برای یک منطقه نظامی هزینه کرده تا فیلمبرداری بدون مشکل ادامه پیدا کند. رفتار خشونت‌آمیز تام کروز با عوامل فیلمش نیز مدتی پیش خبرساز شده بود که در پی آن چند نفر از حضور در «مأموریت: غیرممکن» کناره‌گیری کردند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند