ماندگار

لیست دستمزدهای نجومی بازیگران مشهور

به گزارش ردکارپت فیلم:  بازیگران مشهور برای بازی در نقش‌هایی که اکنون ماندگار شده اند، دستمزد‌های نجومی دریافت کرده اند.

نحوه نقش آفرینی بازیگران می‌تواند باعث شود یک فیلم فراتر از انتظارات مخاطبان ظاهر شود. به همین دلیل است که شرکت‌هایی مثل نتفلیکس بیش از ۵۴۰ میلیون دلار برای بازیگران سطح بالا سرمایه گذاری می‌کنند. این لیست شامل دواین جانسون نیز می‌شود که گزارش شده تنها برای فیلم «هشدار قرمز» محصول نتفلیکس، ۲۳.۵ میلیون دلار دریافت کرده است.

ما نیز کنجکاو شدیم که بداینم کدام بازیگران با نقش آفرینی در یک فیلم بیشترین دستمزد را دریافت کردند.

برد پیت- ۳۰ میلیون دلار

برد پیت در فیلم سینمایی «یازده یار اوشن» در نقش رابرت رایان و شریک جرم شخصیت جورج کلونی به نام دنی اوشن بازی کرد. در این فیلم همیشه می‌توان شخصیت رایان را در حال خوردن غذا دید. گفته می‌شود برد پیت تنها در یکی از سکانس‌ها ۴۰ میگو خورده است که به دلیل شرایط فشرده فیلمبرداری بود.

آرنولد شوارتزنگر – ۳۰ میلیون دلار

۱۲ سال بعد از نقش آفرینی در فیلم «تریمناتور» آرنولد شوارتزنگر نمی‌خواست دوباره این نقش را در ترمیناتور ۳ بازی کند و در ابتدا این نقش را رد کرد، اما به توصیه دوستش جیمز کامرون که گفته بود پول را بگیر و فرار کن، او قبول می‌کند که این نقش را بازی کند.

آنجلینا جولی – ۳۳ میلیون دلار

آنجلینا جولی به عنوان تهیه کننده اجرایی هم در این پروژه فعالیت کرد و خیلی تلاش کرد که تا حد ممکن این نقشش به نسخه انیمیشنی آن شباهت داشته باشد. او به اندازه‌ای می‌خواست به این شخصیت نزدیک شود که سکانس‌های آن را بدون بدلکار بازی کرد.

جیم کری- ۳۵ میلیون دلار

گزارش شده بود جیم کری برای نقش کارل آلن در فیلم «مرد بله گو» از دریافت دستمزد قبل از بازی اجتناب کرده و در ازای آن ۳۶ درصد از سود نهایی فیلم سینمایی را درخواست کرده است. سازندگان فیلم در ابتدا کمی برای قبول این شرط مردد بودند، اما در نهایت آن‌ها به توافق رسیدند و کری به دستمز زیادی رسید.

جانی دپ – ۵۵ میلیون دلار

جانی دپ بعد از آنکه قبول کرد دوباره در چهارمین فیلم سینمایی دزدان دریایی کارائیب به نام «سوار بر امواج ناشناخته» بازی کند، دستمزد بالایی گرفت. این شخصیت با بازی دپ به یکی از نقاط قوت این مجموعه سینمایی تبدیل شد.

لئوناردو دی کاپریو – ۵۹ میلیون دلار

دیکاپریو در فیلم سینمایی «تلقین» به کارگردانی کریستوفر نولان نقش دام کاب را بازی کرد و این درحالی بود که نولان غیر از دیکاپریو شخص دیگری را برای این نقش در نظر نداشت. داستان فیلم در مورد رویا است و پایانی دارد که مخاطب را سردرگم می‌کند.

جک نیکلسون-۶۰ میلیون دلار

با وجود اینکه جک نیکلسون بیش از ۳۰ سال قبل در نقش جوکر در فیلم «بتمن» بازی کرد، بر اساس قرارداد خود و دریافت درصد از سود فیلم، دستمزد زیادی دریافت کرد. گفته می‌شود طی ساخت این فیلم ۲ ساعت زمان می‌برد که هربار جک نیکلسون را برای نقش جوکر حاضر کنند.

هریسون فورد – ۶۵ میلیون دلار

هریسون فورد برای بازگشت و ایفای مجدد نقش جونز در چهارمین فیلم «ایندیانا جونز» دستمزد زیادی را دریافت کرد. البته به نظر می‌رسد او علاقه زیادی به این نقش دارد؛ چراکه در فیلمبرداری این پروژه اصرار داشت به جای اینکه از جلوه‌های ویژه استفاده شود، واقعا از شلاق استفاده کند.

ویل اسمیت-۱۰۰ میلیون دلار

اسمیت برای بازگشت و ایفای نقش مجدد به عنوان مامور «جی» در فیلم مردان سیاه پوش دستمز بسیار بالایی را دریافت کرد و حتی از دستمز تامی لی جونز همبازی خود در این فیلم، عبور کرد.

تام کروز- ۱۰۰ میلیون دلار

در فیلم اکشن و جاسوسی «ماموریت:غیرممکن ۲» شاهد بازگشت شخصیت اتان هانت با بازی تام کروز بودیم که بدلکاری‌های آن را خود تام کروز انجام می‌داد. این فیلم در زمان اکرانش پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۰۰ لقب گرفت.

کیانو ریوز – ۱۵۶ میلیون دلار

قسمت‌های دوم و سوم ماتریکس پشت سر هم فیلمبرداری شدند و حتی در یک سال راهی سینما‌ها شدند. همچنین اعلام شده که کیانو ریوز برای ایفای نقش دوباره نئو در فیلم چهارم ماتریکس باز خواهد گشت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند