نمایشنامه

اجرای «جمجمه‌ای در کانمارا» اردیبهشت ۱۴۰۰

به گزارش ردکارپت فیلم: نمایشنامه جمجمه‌ای در کانمارا نوشته مارتین مکدوناست که اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به صحنه می‌رود.

شکیبا علیزاده نویسنده و کارگردان تئاتر درباره فعالیت هنری خود گفت: نمایشنامه «جمجمه‌ای در کانمارا» نوشته مارتین مکدوناست که بنده آن را دراماتوژی کردم و در کنار کمدی سیاه به شکل جنایی وحشت تغییر دادم.

وی درباره موضوع «جمجمه‌ای در کانمارا» اظهار کرد: این نمایشنامه در روستای گلوی کشور ایرلند نوشته شده است. افرادی در این روستا زندگی می‌کنند که مشاغل مختلفی دارند. در میان آن‌ها لوک اندرسون شغلش گورکنی است. او سال‌ها در پی اثبات بی گناهی اش در قتل همسرش است و…

علیزاده درباره زمان تمرین و اجرا نمایش «جمجمه‌ای در کانمارا» مطرح کرد: از مهرماه تمریناتمان را به صورت جدی شروع کردیم، چون تصمیم داشتیم در آذر ماه نمایش را به اجرا ببریم. البته متاسفانه به دلیل ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌ها تصمیم گرفتیم در اردیبهشت ۱۴۰۰ «جمجمه‌ای در کانمارا» را به اجرا ببریم.

وی درباره مشکلات این روز‌های تئاتر بیان کرد: مهمترین مشکل ما تعطیلی طولانی مدت سالن‌ها بود که تمرینات طولانی ما باعث شد شکل جدیدی برای کار در نظر بگیریم و با بازیگران جدید دوباره تمرین رو شروع کنیم.

علیزاده در پایان تصریح کرد: مهمترین موضوع ما حمایت مسئولان و دوستان از تئاتر و اجرا‌ها است. کما اینکه این موضوع بیشترین ضرر برای گروه‌های اجرایی پر تلاش است.

هیل قدیمی، سارا دغاغله، امین آرامیان، امیرپوریا مسعودنیا، مجتبی طباطبایی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل نمایش «جمجمه‌ای در کانمارا» عبارتند از:شکیبا علیزاد در مقام تهیه کننده، کارگردان و گریمور، مهیار مهدیخانی به عنوان دستیار کارگردان


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند