محمد شکیبانیا

محمد شکیبانیا از اعطای نشان عالی «خورشید» خبر داد

به گزارش ردکارپت فیلم: محمد شکیبانیا دبیر هیات مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان سینمای مستند از اهدای اولین نشان عالی خورشید خبر داد.

محمد شکیبانیا دبیر هیات مدیره انجمن صنفی تهیه کنندگان سینمای مستند درباره نشان عالی «خورشید» گفت: نشان خورشید، نشانی است که انجمن صنفی تهیه‌کنندگان سینمای مستند طراحی کرده که با هدف ارتقای سطح تهیه‌کنندگی سینمای مستند و تشویق اعضا به بالا بردن کیفیت کارهایشان به برگزیده مورد نظر اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: براساس طراحی صورت گرفته این جایزه هر سال به تهیه‌کننده‌ای که نقش موثری در ارتقای تهیه‌کنندگی سینمای مستند داشته باشد، اهدا می‌شود. شخص برگزیده می‌تواند از اعضای خود صنف باشد و یا هرکسی که نقش موثری در ارتقای تهیه کنندگی سینمای مستند داشته است.

شکیبانیا توضیح داد: نشان عالی «خورشید» یک هیات امنایی دارد که ترکیبی از هیات مدیره و هیات مدیره ادوار مختلف انجمن است. سابقه کار، فعالیت‌های تولیدی و مدیریتی، جوایزی که فیلم‌ها گرفته‌اند، جوایزی که عوامل فیلم گرفته‌اند، امتیازهایی است که در نظر گرفته شده و براساس آن و توسط شورای هیات امنا، فرد مورد نظر انتخاب می‌شود.

همچنین محمد صوفی دبیر نشان عالی خورشید نیز بیان کرد: امروز چهارشنبه ۶ اسفند ماه ساعت ۱۷:۳۰ مراسم اهدای نشان عالی خورشید در موزه سینما برگزار می‌شود، در واقع این نشان برای اولین بار رونمایی شده و اولین برگزیده اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: قرار است این نشان هر سال به یکی از افراد تاثیرگذار در حوزه تهیه‌کنندگی فیلم مستند اهدا خواهد شد.

صوفی گفت: مساله دیگر این است که هرکسی که این نشان را برنده شود به صورت مادام‌العمر عضو هیات امنای نشان عالی خورشید می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند