گلدن گلوب

پیش‌بینی برگزیدگان گلدن‌گلوب ۲۰۲۱

به گزارش ردکارپت فیلم: نشریه گاردین پیش بینی خود از برگزیدگان احتمالی گلدن گلوب را منتشر کرد.

با فرا رسیدن فصل جوایز سینمایی، بازار پیش بینی اسامی برگزیدگان، داغ شده و نشریات مختلف پیش بینی‌های خود را منتشر می‌کنند. نشریه گاردین نیز در سه بخش «برندگان احتمالی»، «اثری که باید برند شود» و «غافلگیری» های سال پیش بینی خود در چند بخش مهمترین جایزه سینمایی جهان بعد از اسکار را اعلام کرده است.

مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۱ اولین مراسم سینمایی بود که سال گذشته و به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد، این تعطیلی یکسال طول کشید و بالاخره گلدن گلوب امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت. پیش بینی نشریه گاردین از برگزیدگان گلدن گلوب ۲۰۲۱ به شرح زیر است:

پیش بینی گاردین از برگزیدگان گلدن گلوب ۲۰۲۱

بهترین فیلم (درام)

در این بخش نویسندگان گاردین معتقدند که فیلم «زن جوان نوید دهنده» (Promising Young Woman) برگزیده خواهد شد. این فیلم جنایی، درام و هیجان‌انگیز محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکا و انگلستان به کارگردانی «امرالد فنل» است و تاکنون ۲۲ جایزه بین‌المللی دریافت کرده است.

گزینه بعدی گاردین در این بخش که با عنوان «باید پیروز شود» از آن یاد کرده فیلم «سرزمین آواره‌ها» (Nomadland) است. فیلم آمریکایی تحسین شده که کلویی ژائو، کارگردان چینی آن را ساخته و شیر طلا جشنواره ونیز را نیز برده است.

در این بخش گاردین از فیلم «اولین گاو» (First Cow) به کارگردانی کلی رایکارد به عنوان یک مدعی یاد کرده است.

پیش بینی گاردین از برگزیدگان گلدن گلوب ۲۰۲۱

بهترین فیلم (موزیکال یا کمدی)

به عقیده گاردین فیلم همیلتون (Hamilton) در این بخش مهم‌ترین مدعی است که هم پیروز خواهد شد و هم باید پیروز شود. این فیلم موزیکال برگفته از نمایش برادوی است که این نمایش نیز بر اساس کتاب زندگی‌نامه الکساندر همیلتون نوشته شده است. تهیه‌کنندگی، نویسندگی و آهنگسازی این نمایش بر عهده لین_مانوئل میرندا بوده است.

«قبلا به اینجا می‌رفتم» (I Used to Go Here) هم مدعی بعدی این جایزه است.

پیش بینی گاردین از برگزیدگان گلدن گلوب ۲۰۲۱

بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم درام

برای بهترین بازیگر نقش اول در فیلم درام، نویسندگان گاردین چادویک بوزمن برای بازی در فیلم «بلک باتم ما رینی» را بهترین گزینه معرفی کرده‌اند. بوزمن پس از چهار سال مبارزه با سرطان روده بزرگ در ۲۸ اکتبر سال ۲۰۲۰ درگذشت و این فیلم یکی از آخرین آثار وی است.

مدعی بعدی این بخش نیز لانس هنریکسن برای بازی در فیلم «سقوط» معرفی شده است.

پیش بینی گاردین از برگزیدگان گلدن گلوب ۲۰۲۱

بهترین بازیگر نقش اول زن در فیلم درام

پیروز احتمالی این بخش به نظر گاردین، ونسا کربی برای بازی در فیلم «تکه‌های یک زن» است. این در حالی است که این نشریه مدعی است که «وایولا دیویس» برای ایفا نقش در فیلم «بلک باتم ما رینی» باید برگزیده شود.

گاردین از الیزابت ماس برای بازی در فیلم «شیرلی» نیز به عنوان یک مدعی یاد کرده است.

پیش بینی گاردین از برگزیدگان گلدن گلوب ۲۰۲۱

بهترین کارگردان

گاردین، کلویی ژائو کارگردان «سرزمین آواره‌ها» به عنوان پیروز مطلق این بخش می‌داند و در کنار او کریستوفر نولان، کارگردان فیلم «تنت» را به عنوان یک مدعی معرفی کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند