هنرمندان

شرکت ۲۳۶ اثر در پنجمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه چراغ

به گزارش ردکارپت فیلم: دبیر پنجمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه چراغ گفت: ۲۳۶ اثر از هنرمندان فیلمساز منطقه غرب کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

سید رضا سید فاتحی  اظهار کرد: طی بیست و پنج روز فرصتی که در فراخوان برای ارسال اثر به جشنواره چراغ تعیین شده بود، بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: با توجه به محدودیت زمان و تعداد آثار خوشبختانه شاهد استقبال بی نظیر فیلمسازان از این رویداد هنری بودیم و در طول مهلت ارسال آثار ۲۳۶ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است که ۱۶۷ اثر توسط داوران به بخش نهایی راه پیدا کرد.

دبیر پنجمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه چراغ گفت: از ۱۶۷ اثر دریافتی ۷۴ اثر فیلمنامه، ۶۲ اثر داستانی، ۱۸ اثر مستند و ۱۳ اثر پویانمایی است.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین آثار مربوط به شهدا و دفاع مقدس، مدافعان سلامت، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و تهدیدها و فرصت‌های فضای مجازی است.

دبیر پنجمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه چراغ بیان داشت: اختتامیه این جشنواره با حضور استان‌های کردستان، آذربایجان غربی و شرقی، ایلام، خوزستان، همدان، کرمانشاه، زنجان و لرستان در تاریخ ۲۰ اسفند ماه جاری در محل سینما آزادی بیجار برگزار می‌شود


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند