مسابقه

نخستین مسابقه مجازی «تئاتر کاغذی» به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش ردکارپت فیلم: نخستین مسابقه مجازی «تئاتر کاغذی» با بررسی آثار دریافتی و انتخاب برگزیدگان به ایستگاه آخر رسید.

نخستین مسابقه مجازی «تئاتر کاغذی» که از روز اول بهمن ماه آغاز شده بود در روز سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه با اعلام نفرات برگزیده خاتمه یافت.

رئیس پردیس تئاتر تهران و دبیر مسابقه مجازی «تئاتر کاغذی» گفت: در طول برگزاری این مسابقه بیش از یکهزار و ۸۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال و پس از بررسی اولیه یکهزار و ۵ اثر واجد شرایط ورود به مرحله بازبینی تشخیص داده شد.

حسین عالم‌بخش ضمن ذکر نکاتی در خصوص مسابقه مجازی «تئاتر کاغذی» در خصوص بازبینی آثار دریافتی اظهارداشت: بر اساس رای هیات بازبینی متشکل از رضا فقیهی، احسان بیرامی، مرجان خورسند و بابک تن، آثار به مرحله داوری راه پیدا کرد و در نهایت در روز سه‌شنبه ۲۶اسفند ماه با حضور فاطمه امینی، احسان مهدی، مجید قناد و ساغر لطفی‌نژاد به عنوان هیات داوران نسبت به داوری آثار اقدام و نفرات برگزیده انتخاب و اعلام شدند.

بر اساس این گزارش، ۱۰ نفر حائز رتبه اول این مسابقه لیانا نامآور، سامیه و فاطمه حیدری، آتریسا لطفی، آیسان فلاحی، نسیم عباسی، رومینا و روژینا ندایی، محدثه و مایده مهری، غزاله مهربان یکتا و آزاده حیدری هستند.

همچنین زینب و زهرا اسماعیل اخوان طاهری، آتنا و علی زارع صبا، گلارین و امیر ماهان رحمتی، آرین جانباز، نیایش نجیب‌زاده، ترانه محمدی، نازنین رادفر، محمدمتین وحیدی، ملورین اهدایی حائز رتبه دوم و نگار سبزی، مینو معنوی، طاها یادگاری، آیسا پارپایی، سیده فرینا کسایی، مهیار و مهتا گرامی، مهدی جعفری و فاطمه زهرا ملایی، محمدحسن و محدثه ساقی به عنوان رتبه سوم مسابقات برگزیده شدند.

در جریان این مسابقه آلن لکوک استاد نامدار تئاتر کاغذی با ارسال پیامی از برگزاری آن مسابقه ابراز رضایت و خرسندی کرده بود.

تئاتر کاغذی یکی از شیوه‌های نمایش عروسکی است که عروسک‌ها و دکور آن از کاغذ و مقوا ساخته و رنگ‌آمیزی می‌شود، عروسک‌ها گاهی حالت تخت و گاهی به صورت حجمی ساخته می‌شوند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند