تهیه‌کننده

جلیل شعبانی: امیدوارم سینما به روزهای پررونق خود بازگردد

به گزارش ردکارپت فیلم: جلیل شعبانی تهیه‌کننده سینما برای سال ۱۴۰۰ آرزو کرد تا سینمای ایران به روزهای پررونق خود بازگردد.

جلیل شعبانی تهیه کننده سینما با اشاره به شرایط متفاوت سینمای ایران در سال پیش رو گفت: فکر می‌کنم آرزوی همه سینماگران برای سال جاری این باشد که سینما دوباره به روزهای پررونق خود بازگردد. ویروس کرونا دست از سر مردم بردارد تا مردم دوباره و بدون ترس به سینماها بازگردند و فیلم‌هایی که تولید می‌شود توسط مردم دیده شود.

وی تاکید کرد: امیدوارم در سال‌های پیش رو، به لحاظ تکنولوژی و تکنیک‌های سینمایی که در دنیا پیشرفت‌های قابل توجهی به خصوص در حوزه ویژوآل افکت کرده است، ما هم بتوانیم شرکت‌های بزرگی در کشور داشته باشیم که بتوانند این خدمات را به سینمای ایران ارائه کنند تا ما بتوانیم تخیل پردازی در فیلم‌ها را قوی‌تر از حالا کنیم و آن را روی پرده آوریم.

این تهیه کننده سینما بیان کرد: از جمله اولویت‌هایی که باید برای سینمای ایران در نظر گرفت، این است که فیلمسازان به سراغ تولید فیلم‌هایی بروند که در زمان کرونا حال مردم را خوب کند.

وی ادامه داد: درست در زمانی که به فیلم‌هایی نیاز داریم که حال مردم را خوب کند، فیلم‌هایی از این دست تولید نمی‌شود، این در حالی که پیش از اینکه چنین نیازی حس نمی‌شد فیلم‌هایی که حال مردم را خوب می‌کرد بسیار تولید می‌شد.

شعبانی در پایان گفت: البته این را هم باید به خاطر داشته باشیم چون روحیه فیلمسازان تحت تاثیر مسائل موجود قرار گرفته است، فیلم‌هایی ساخته نمی‌شود که حال مردم را خوب کند، امیدواریم که فیلمسازان این روحیه را به دست آورند و فیلم‌هایی بسازند که حال مردم در این شرایط بهتر کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند