بازیگر

پیام فیلم سینمایی «لاله» ایمان و باور قلبی است

به گزارش ردکارپت فیلم: بازیگر فیلم سینمایی «لاله» گفت: مضمون این فیلم درباره تلاش و مبارزه برای رسیدن به هدف بدون توجه به موانع است.

پیام اینالویی بازیگر فیلم «لاله» گفت: بازی در فیلم سینمایی «لاله» تجربه جذابی برای من بود. برای نقشی نامزد شدم که صفی از بازیگران حرفه ای و ستاره های سینمای ایران مقابلم بودند. گمان نمی کردم این بخت نصیبم شود، اما لطف خدا و محبت آقای نیک‌نژاد باعث شد نقش به من برسد.

وی ادامه داد: پیام فیلم «لاله» درباره ایمان و باورقلبی است. فیلم به ما می‌گوید اگر دنبال هدف و رویایی هستی و در قلبت به آن ایمان داری، با تلاش و ایستادگی، به آن خواهی رسید. حتی اگر موانع و دشواری‌های زیادی بر سر راه باشد.

بازیگر نقش بهمن در فیلم «لاله» افزود: فرا رسیدن سال نو را به همه هموطنانم تبریک می‌گویم و امیدوارم در این سال تازه، حالی خوش داشته باشند. سال ۹۹ پر از هیجان بود، اما هیجانی که از تماشای «لاله» نصیبشان خواهد شد متفاوت است. امیدوارم در سینما به تماشای فیلم «لاله» بنشینند.

فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک نژاد بر اساس داستان زندگی لاله صدیق قهرمان اتومبیلرانی ساخته شده است. سارا امیری، ایرج نوذری، همایون ارشادی، میترا حجار، سام قریبیان، نیکی کریمی، پیام اینالویی، آزیتا حاجیان، نیکولاس گولک و … بازیگران فیلم هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند