هم بازی

مردم با دیدن «هم بازی» همذات پنداری می‌کنند

به گزارش ردکارپت فیلم:  رویا جاویدنیا بازیگر سریال «هم بازی» آنرا بخشی از زندگی واقعی مردم دانست که مردم با دیدن آن همذات پنداری می‌کنند.

رویا جاویدنیا بازیگر سریال همبازی درباره موضوع اصلی سریال «هم‌بازی» گفت: سریال هم بازی جنبه اجتماعی دارد و مردم با آن همذات پنداری می کند زیرا این سریال آکنده از واقعیات زندگی مردم است و امیدوارم مردم از دیدن این سریال از آن خوششان بیاید.

وی درباره نقش خودش در این سریال بیان کرد: نقشم در هم‌بازی مادری سخت گیر است و جایی سختگیری و مدیریت این مادر را تبدیل به زنی سرسخت و مقاوم می‌کند.

جاویدنیا درباره اینکه مردم چه قدر از این سریال می‌توانند درس بگیرند؟ گفت: در این سریال خیلی از مسائل بیرونی که با آن مواجه میشویم موضوعات درونی آدمهاست که این موضوعات عبارتند از نکته های روحی و روانی آدم ها اعم از گذشته هایی که آدم ها نسبت به عشقشان، خانواده شان و کارشان دارند که در این سریال قابل رویت است.

وی ادامه داد: مسئله‌ای که آدم ها تشویق می شوند تا این سریال را ببینند این است که این سریال به آنها دروغ نمی گوید. این بازی چیزی را روایت می کند که برای آدم ها اتفاق می افتد و مخاطب پیش خودش می گوید فلان شخصیت، سریال پدر یا مادر یا یکی از اعضای خانواده و یا حتی خودم است. ما آدم‌ها دوست داریم خودمان را در قالب شخص دیگری ببینیم که این امکان را این سریال برای ما فراهم می کند.

جاوید نیا درباره تفاوت نقش در این سریال و زندگی واقعی اش گفت: خارج از سریال مادر مهربان و منعطفی هستم و تنها جایی که امکان سرسختی دارد در نقش هایم است. در زندگی خودم انسان سخت گیری نیستم لذت میبرم نقشی را بازی کنم که مادر سخت گیر و جاه طلبی باشم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند