کرونا

شهرام گیل‌آبادی به کرونا مبتلا شد

به گزارش ردکارپت فیلم: شهرام گیل‌آبادی، نویسنده، کارگردان و مدیرعامل خانه تئاتر، مبتلا به کرونا شده و در حال حاضر در خانه تحت درمان است.

شهرام گیل‌آبادی، نویسنده و کارگردان تئاتر، مدرس دانشگاه و از جمله مدیران فرهنگی نام‌آشنا، خبر ابتلایش به کرونا را تأیید کرد.

او که با خبرنگار خبر آنلاین به دشواری صحبت می‌کرد، افزود: هم‌اکنون در منزل به سر می‌برد و امیدوار است کرونا ناچار به مراجعه به بیمارستانش نکند.

گیل‌آبادی متولد سال ۱۳۵۱ در خرم‌آباد و دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه هنر و دکترای پژوهش هنر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و در حال حاضر، عضو هیات‌علمی دانشگاه است.

او که از تیرماه ۱۳۹۷ مدیرعاملی خانه تئاتر را بر عهده دارد، پیش از آن در مناصبی چون ریاست مرکز هنرهای نمایشی رادیو و مدیریت رادیو نمایش، مدیریت شبکه‌های رادیویی تهران و جوان، مدیرکلی نمایندگی‌های خارجی صداوسیما، معاونت اطلاع‌رسانی و پژوهش مجمع تشخیص مصلحت نظام، معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، عضویت در هیأت‌مدیره سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران، نایب‌رییسی هیأت‌مدیره مؤسسه مطبوعاتی همشهری و…حضور داشته است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند