ایرانیش

پوریا پورسرخ و نخستین تجربه مجری‌گری

به گزارش ردکارپت فیلم: شب گذشته آخرین اجرای پوریا پورسرخ در فصل اول مسابقه «ایرانیش» رقم خورد. مسابقه‌ای که از صفر تا صد آن را بازی‌هایی ایرانی تشکیل می‌داد که به نوبه خود برگ برنده این مسابقه نیز به شمار می‌رفت.

یکی از نکات قابل توجه این مسابقه و شاید مسابقات دیگری که این روزها از آنتن شبکه‌های مختلف شاهد آن هستیم اجرای بازیگران شناخته شده در این برنامه‌هاست. اتفاقی که با انتقادات بسیاری نیز مواجه بوده و هست اما به گفته احسان ارغوانی ، تهیه‌کننده این برنامه در «ایرانیش» مثال نقض این انتقادات را شاهد بودیم.

ارغوانی در این‌باره بیان داشت: پوریا پورسرخ یکی از بازیگران شناخته شده و خوش‌قریحه کشورمان است که به خوبی توانست از پسِ اجرا برآید و موفق ظاهر شود. اکثر کارشناسان معتقدند که اجرای پورسرخ یک اجرای دقیق و با رعایت نکات مختلف در این زمینه به شمار می رود.

پوریا پورسرخ نیز با ابراز خوشحالی از اینکه اولین تجربه اجرای تلویزیونیش در یک مسابقه کاملا ایرانی بوده بیان داشت: «ایرانیش» یک ویژگی خیلی خوبی که دارد این است که هیچ تقلیدی از برنامه دیگری در آن صورت نگرفته و مسابقات و بازی‌های قدیمی ایرانی بعد از بروزرسانی اجرا شدند. این به نظرم می‌تواند آزمون سخت و چالش‌برانگیزی باشد.

پورسرخ در ادامه به زنده کردن فرهنگ بازی در خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: اجرای این مسابقه ادای دینی بود به نسل‌های گذشته و زنده کردن فرهنگ بازی کردن در میان خانواده‌ها و این نکته یادآوری شد که در گذشته که اینترنت و رایانه نبود و نگاه‌مان بیشتر از اینکه به صفحه مانیتور خیره باشد به آدم‌های اطراف‌مان بود چقدر شرایط زندگی متفاوت بود.

وی ادامه داد: خیلی از بازی‌ هایی که به دست فراموشی سپرده شده‌اند در این مسابقه به رقابت گذاشته شدند، به علاوه معلومات عمومی در زمینه تاریخ و فرهنگ اقوام ایرانی چاشنی این مسابقه بود.

پورسرخ تاکید کرد: «ایرانیش» تجربه خوبی در اجرای تلویزیونی برای من به شمار می رود و از اینکه می توانیم سنت بازی کردن را دوباره زنده کنیم و باعث جذب نسل جدید به بازی‌های سنتی‌مان شویم، برای من خوشحال‌کننده است


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند