تیزر

از اولین ابرقهرمان آسیایی سینما رونمایی شد

به گزارش ردکارپت فیلم: مارول با انتشار اولین تیزر از فیلم «شانگ‌-چی و افسانه ده حلقه» از اولین ابرقهرمان آسیایی دنیای سینمایی خود رونمایی کرد.

سیمو لیو هنرپیشه ۳۲ ساله چینی‌تباری که نقش اول فیلم ابرقهرمانی شانگ‌-چی و افسانه ده حلقه را بازی می‌کند، دیروز به مناسبت روز تولدش اولین پوستر این فیلم را با طرفداران دنیای سینمایی مارول به اشتراک گذاشت. کمی بعد استودیوی مارول به عنوان هدیه تولد او، سرانجام پس از مدت‌ها اولین تیزر این فیلم موردانتظار را منتشر کرد.

شانگ-چی اولین فیلم در دنیای سینمایی مارول است که با تمرکز بر یک قهرمان آسیایی و توسط یک تیم آسیایی ساخته می‌شود. دستین دنیل کرتون فیلمساز ژاپنی-آمریکایی کارگردانی این پروژه را برعهده داشته و دیوید کالاهام نویسنده چینی-آمریکایی زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ فیلمنامه آن را نوشته است. میشل یئو (مالزیایی)، آکوافینا (چینی-آمریکایی)، تونی لیانگ (اهل هنگ کنگ)، فالا چن (چینی- آمریکایی) و فلورین مانتینو نیز از بازیگران این فیلم ابرقهرمانی هستند.

در شانگ-چی و افسانه ده حلقه شخصیت شرور ماندرین که بن کینگزلی در فیلم مرد آهنی ۳ نقش آن را بازی کرد، دوباره ظاهر می‌شود. در آن فیلم مشخص شد ماندرین یک بازیگر استخدام شده است و در این فیلم، تونی لیانگ بازیگر نقش ماندرینی می‌شود که از ده حلقه جادویی قدرت‌های فرازمینی می‌گیرد.

فیلمبرداری شانگ-چی از اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی در لس‌آنجلس و استرالیا آغاز شد و ۲۴ اکتبر آن سال (۳ آبان ۹۹) به پایان رسید. این بیست‌وپنجمین فیلم از دنیای سینمایی مارول ابتدا قرار بود فوریه سال ۲۰۲۱ (بهمن- اسفند ۹۹) اکران شود اما همانند بسیاری از فیلم‌های بزرگ هالیوودی به دلیل شیوع کرونا بارها از فهرست اکران خط خورد. اکران این فیلم ابتدا یک بار به ماه مه (اردیبهشت- خرداد ۱۴۰۰) و یک بار به ماه ژوئیه (خرداد- تیر ۱۴۰۰) موکول شد و حالا قرار است سرانجام سوم سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۲ شهریور ۱۴۰۰) روی پرده سینماها برود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند